poniedziałek, 21 stycznia 2019

KONKURS NA 5 URODZINY BLOGA-WYNIKI

Na konkurs nadeszło kilkanaście zgłoszeń. Niestety nie wszystkie z nich spełniły warunek- nie było karteczek z nazwą konkursową. W związku z tym, każdy kto nadesłał zgłoszenie z karteczka, zostanie nagrodzony.A więc tak:
*Magdalena Rostkowska- deska wygrawerowana wg własnego pomysłu za faszerowane papryki
*Anna Bratek Piotrowska- granitowa deska kuchenna za calzone  z kurczakiem i szpinakiem
*Małgorzata Piotrowicz- zestaw do herbaty za herbaciane pieczarki
* Elżbieta Dymart- wypalana deska za rozgrzewającą zupę z imbirem. 
Wszystkim dziękuję za udział w zabawie, gratuluję i czekam na Wasze dane teleadresowe .
KONKURS!!!!
Jakby to było wczoraj..pamiętam, jak rozmyślałam nad założeniem bloga. Ile wątpliwości chodziło po mojej głowie, czy zdołam, czy dam radę byćsystematyczna , czy starczy pomysłów...I minęło już 5 lat. Różnie było. Czasem byłam regularnie, dzień po dniu, czasem znikałam bez echa na kilka dni lub nawet więcej. Ale nie zaprzestałam. W wolnych chwilach myślę o moich czytelnikach, dla których to spisuję moje przepisy, które wykorzystuję w moim domu.


Jak zauważyliście kuchnia jest prosta, dość tania i łatwa do przygotowania. Bardzo cenię kuchnię regionalną, kuchnię Babciną, w której to lubię się zagłębiać przywołując na myśl najmilsze wspomnienia z dzieciństwa. 
Lubię gotować dla swoich bliskich, ale czasem tak samo jak każdy z Was staję w pytaniem: co na obiad? Bo mimo , że na blogu pojawiło się już 996 przepisów, to czasem inspiracji brak ;)

Z okazji urodzin ogłaszam więc konkursik. 
Zainspirujcie mnie obiadowo. Ma być prosto, smacznie, ale wykwintnie równocześnie. Z produktów ogólnodostępnych, ale takie na które od samego patrzenia będzie rósł apetyt. Zadanie konkursowe więc znacie a oto nagrody. 

1.WYPALANA DESKA KUCHENNA OD DESECZKOWO
2.WYGRAWEROWANA WG WŁASNEGO POMYSŁU DESKA KUCHENNA- DWIE NAGRODY,DLA DWÓCH OSÓB- NAGRODA OD GRAWERUJEMY.PL

3. DESKA KUCHENNA GRANITOWA O WYMIARACH 30X20 CM- NAGRODA DLA JEDNEJ OSOBY NAGRODA OD ARTIGIANO

4. ZESTAW TEA FOR ONE- ZESTAW DLA JEDNEJ OSOBY DO PARZENIA HERBATY- NAGRODA OD PORCELANA BOGUCICE
*Konkurs trwa w dniach 21.01- 03.02.2019. W podanym terminie nadsyłamy zgłoszenie konkursowe, z karteczką koło dania 5 urodziny bloga Z Majeczką w kuchni
*Zgłoszenia nadsyłamy na adres mailowy: konkurs.zmajeczkawkuchni@o2.pl 
* Każdy może nadesłać dowolną liczbę zgłoszeń. 
* Z nadesłanych zgłoszeń w ciągu 3 dni od zakończenia konkursu wybiorę zwycięzców.Będzie ich pięciu. 
 W terminie 14 dni od przekazania danych teleadresowych do wysyłki nagród, sponsorzy upominki porozsyłają. 
* Konkurs nie jest obowiązkowy, udział w nim jest dobrowolny. Nie chcesz, nie musisz w nim brać udziału. 
* Będzie mi miło jak zaobserwujesz fanpage mojego bloga na fb:   Z MAJECZKĄ W KUCHNI FB
* Zapraszam również do obserwacji instagrama :  Z MAJECZKĄ W KUCHNI INSTAGRAM

5 komentarzy:

  1. 100 lat, pomyślę nad czymś ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Dobrego! Zgłoszenie wczoraj wysłane :) Małgorzata P

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) dziękuję i gratuluję, mail z danymi wysłany Małgorzata P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagroda dzisiaj dotarła - jeszcze raz dziękuję :)

      Usuń