niedziela, 10 listopada 2019

ZAKUPY BEZ WYCHODZENIA Z DOMU-Bee.pl

Dni coraz krótsze, wieczory dłuższe, trzeba sobie szukać zajęć na te chłodne, często deszczowe godziny. W wolnej chwili lubię zaszyć się w kąciku z ulubioną książką lub robić zakupy...Tak, dobrze napisałam...Robić zakupy.  Z kubkiem ciepłej herbaty, pod kocykiem, przeglądam ofertę sklepu internetowego, do koszyka wrzucam te najpotrzebniejsze.To co akurat potrzebne już na drugi dzień będzie z dostawą do domu.  
Oprócz produktów spożywczych, Sklep Bee.pl to sklep z naturalnymi kosmetykami , których znajdziemy tu na prawdę duży wybór. W ofercie również artykuły dla niemowląt. Mając małe dziecko w domu, takie zakupy przez internet to świetna sprawa. Ja przy okazji zakupów , na stronie znalazłam ksiązeczki dla dzieci w świetnej cenie, oraz chusteczki nawilżające, których na codzień używamy przy dziecku bardzo dużo, a któ świetnie sprawdzają się w codziennej pielęgnacji maluszków. Ja co prawda już tak małych dzieci nie mam, ale zakupione produkty przydadzą się mojej chrześniaczce. 
Wracając do tematu naturalnych kosmetyków w ofercie Bee.pl znajdziecie fajne peelingi do ciała, które pachną booosko. Tym razem wybrałam te o zapachu papai.
Moim odkryciem jest również naturalna gąbka, która świetnie masuje twarz, możemy używać jej ze swoimi ulubionymi kosmetykami np. do demakijażu.
A oto i ona:

Bogata oferta,atrakcyjne ceny i częste promocje to duży plus sklepu Bee.pl dlatego często do niego powracam.
Orzechy w karmelu to obowiązkowa pozycja do wieczornych lektur w dlugie jesienno zimowe wieczory. Lubimy je chrupać całą rodziną, dlatego też zawsze lądują one w moim koszu. W Bee.pl znajduję je w dużyk opakowaniu, ze świetną ceną , co pozwala mi na zakup kilku opakowań, by mieć je zawsze pod ręką,gdy najdzie mnie chęć na coś słodkiego.
Pszczółka jak zwykle zrobiła dobra robotę pakując moje zakupy i dostałam je na drugi dzień po zamówieniu. 

18 komentarzy:

  1. Też robię zakupy w tym sklepie i polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo praktyczne i mądre podejście do zakupów

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawie zawsze robię zakupy w sieci, oszczędzam swoj cenny czas na stanie w kolejkach i dźwiganie siatek z zakupami.
    Polecam ten sklep, bo maja dużo produktów w rozsądnej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy przez Internet to super sprawa.Oszczędność czasu dla mam małych dzieci i dla zapracowanych.Zwlaszcza kiedy w takim sklepie , jak w tym , znajdziemy artykuły spożywcze i kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie najwięcej jesli chodzi o zakupy online to robię w SMYK ubranka dla dzieci i co miesiąc w aptece Gemini,nie tracę czasu na dojazdy czy jeden największy plus to dużo taniej. Zdarzało mi się robić zakupy w Rossman odbiór w skepie bo u nas zawsze mega kolejki.Dlatego jestem za tym aby robić zakupy online jak ma się okazję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ceny w sklepach internetowych różnią się czasem sporo niż te w sklepach dla mnie to mega wygoda dlatego korzystam jak tylko mogę. Jedynie na co bym się nie zdecydowała to na zakup zywności np.tak jak teraz LIDL pwrowadził zakupy online

    OdpowiedzUsuń
  7. Kto nie lubi zakupów bez pchania wózka?
    Sklepy internetowe to mega wygoda

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakupy przez internet, to wygoda, zwłaszcza dla młodych ludzi zagonionych, zajętych pracą.
    Czas wciąż bezcennym jest!
    Takie zakupy mają także duży plus, jest taniej, niż w sklepie.
    Serdeczności zostawiam:)
    http://spacerem-przez-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakupy online to świetna sprawa. Oszczędza czas i pieniądze też. Kupuję tylko to czego naprawdę potrzebuję. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo wygodne zakupy, szczególnie gdy teraz są ogromne kolejki przed długim weekendem czy przed wolną niedzielą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie znam i nie mialam możliwośsci kupować w tym sklepie. Ale w przyszłości kto wie☺☺milena

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie zakupy przez internet są super, na spokojnie bez wychodzenia z domu możemy sobie pooglądać wszystkie produkty i wybrać coś odpowiedniego dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. This post is absolutely brilliant! Thank you so much for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście same zakupy dokonywane przez internet są bardzo wygodne i szybkie. Ja muszę przyznać, że jak przeczytałem na stronie https://www.sendit.pl/blog/back-to-school-jak-skompletowac-wyprawke-szkolna-online to również internetowo można skompletować wyprawkę do szkoły.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wolę widzieć co kupuję. Online to jedynie sprawdzam promocje https://blix.pl/sklep/netto/ustron/ co pozwala mi zaoszczędzić.

    OdpowiedzUsuń