czwartek, 5 listopada 2015

KOKOSOWE PLACUSZKI

Zachciało mi się coś słodkiego i ciepłego na śniadanie, po krótkiej chwili spędzonej w kuchni zasiadłam z kubkiem kakao i z tymi racuszkami do porannego przeglądu internetu..

Składniki:
3/4 kg mąki
4 łyżki cukru
2 cukry waniliowe
2 szklanki mleka
2 łyżki wiórek kokosowych
2 jajka
olej do smażenia
Wykonanie:
Wbijamy jajka do mąki, dodajemy mleko, cukry, wiórki. Wszystko dokładnie mieszamy, wykładamy łyżką na rozgrzana patelnię.Smażymy na rumiano. Odsączamy na papierowym ręczniku. Ostudzone posypać możemy  uprażonymi na patelni wiórkami.

61 komentarzy:

  1. Ależ smakowite śniadanie! pytanie - racuszki są bez proszku czy sody?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Poprawiłam się w nazwie, bo to takie bardziej placuszki gdyż właśnie ani proszku ani sody w swoim składzie nie mają :)

      Usuń
  2. Teraz to nam smaka narobiłaś :P Akurat mamy drugie śniadanie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. w wersji kokosowej jeszcze nie jadłam, chętnie spróbuję ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię wszystko co kokosowe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No kochana jutro wpadam do Ciebie na te racuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już czuję ich smak i zapach , myy pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dość, że moje ukochane racuchy to jeszcze z kokosem! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam ,na placuszka zawsze mam miejsce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) na takie śniadanie zawsze mozna zagospodarować jeszcze troszke miejsca ;)

      Usuń
  9. uwielbiam!
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Placuszki z kokosem którego uwielbiam to pyszne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bym takie racuszki zjadła na śniadanie z wielką chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ pyszne śniadanie. Gdyby mi ktoś zrobił, to z chęcią bym zjadła takie :)
    Rano osobiście jestem trochę leniwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasem też :) Dlatego rzadko takie sobię robię, ale jak już jest to trzeba celebrować :)

      Usuń
  13. Jakie smakowite! U mnie najczęściej owsianka na śniadanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z kokosem jeszcze nie jadłam, muszę spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie kokosowe placuszki chętnie widziałabym na moim talerzu. Bo się zaśliniłam patrząc na ekran. Mam chwilę, wiec zaraz zabiorę się za smażenie. Bardzo lubię wszystko co kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na placuszki:) Moje dziecko uwielbia wszelkie placki, wypróbuję na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm, może zrobię dziś na śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. często robię na śniadanie placuszki,chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój syn bardzo lubi takie placuszki u do tego wiórki kokosowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. super placuszki na śniadanie :)

    Zapraszam do mnie na konkurs śniadaniowy
    http://cotakpachnie.com.pl/2015/11/05/gluten-free-box/

    OdpowiedzUsuń
  21. No proszę, proste, a takie pyszne, muszę kiedyś zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  22. pyszne :) a do tego koktajl z banana :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aż chyba pójdę i zrobię, mimo, że noc już :)

    OdpowiedzUsuń
  24. z racji tego ze uwielbiam kokos to mysle ze by mi smakowaly :)/K

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tez ostatnio eksperymentuję z różnymi placuszkami, najczęściej z owocami. Na kokosowe jeszcze nie wpadłam. Muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  26. warto spróbwać, bo z kokosem nigdy nie robiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pyszne placuszki, w sam raz na śniadanie :).

    OdpowiedzUsuń