poniedziałek, 12 lutego 2018

OMLET Z WARZYWAMI I SEREM

Kiedy mam okazję dłużej celebrować śniadanie, w weekend, lub w wolny dzień, wtedy przygotowuję omlety. Z dodatkami ma które akurat mam ochotę. Dzisiaj padło na warzywa i ciągnący ser. Musi  być pysznie. To mój idealny początek dnia. Polecam i Wam!
Składniki:
2 jajka
3 różyczki brokuła
pół papryki czerwonej
1 cebula dymka ze szczypiorkiem
2 plastry sera Podlaskiego z SM Mońki
sól,pieprz
Wykonanie:
*Jajka rozkłócamy, doprawiamy solą i pieprzem. 
* Różyczki brokuła obgotowujemy w posolonej wodzie. Kiedy wystygnie kroimy w plasterki. 
* Paprykę kroimy w małą kosteczkę, siekamy cebulkę i szczypiorek. 
* Do rozkłóconych jajek dodajemy paprykę oraz cebulkę ze szczypiorkiem. Wylewamy na patelnię z niewielką ilością oleju. Na wierzch wykładamy plastry brokułów. Kiedy zetnie się dolna warstwa, przewracamy na drugą stronę. Na połowę omleta wykładamy obok siebie dwa plastry sera, omleta składamy na połowę.

21 komentarzy:

  1. Idealne propozycja na np. sobotnie śniadanie.
    Miłego dnia Majeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej lubię takie omlety na kolację:) Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie spałaszowała bym takiego omlecika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny śniadaniowy omlecik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Narobiłaś mi smaku! Zjadłabym takiego omleta ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń