niedziela, 22 lutego 2015

KURCZAK PIECZONY NA BUTELCE

Na dzisiejszy obiad zrobiłam niezwykle soczystego kurczaka pieczonego na butelce. Wszystkim mogę polecić bo smakuje wyjątkowo.
 Składniki:
1,5 kg tuszka kurczaka
sól , pieprz, slodka i ostra papryka
butelka ciemnego piwa 0,5 l
warzywa na patelnię Iglotex
Wykonanie:
Kurczaka nacieramy na noc solą, pieprzem i paprykami. Na drugi dzień z butelki odlewamy pól szkl piwa, nadziewamy na nią naszego kurczaka. Ustawiamy w piekarniku na  najnioższej półce. Pieczemy godzinę. Kurczak
dzięki takiej metodzie pieczenia jest niezwykle soczysty, podajemy z miksem warzyw na patelnię.
NIE OBAWIAJMY SIĘ SMAKU, KURCZAK NIE PRZECHODZI JEGO SMAKIEM. JEŚLI NIE LUBIMY PIWA WOGLE, MOŻEMY DO BUTELKI WLAĆ NP BULION WARZYWNY.
Do dania użyłam Warzyw na patelnię IGLOTEX ta mieszanka to zestaw wszytskich warzyw które lubi moja rodzina. Zapraszam Was na stronę firmy gdzie znajdziecie całą gamę produktów. Tak każdy napewno znajdzie coś pysznego dla siebie.

52 komentarze:

  1. Dzisiaj u mnie na obiad był kurczak z upieczonymi ziemniakami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś też tak przygotowywałam kurczaka, ale właśnie bez piwa. Myślę, że warto spróbować zrobić piwem. Kurczak jest taki soczysty... mniam... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super pomysł na kurczaka :) chętnie też zrobię w taki sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czesto pieke takiego kurczaka. Kest bardzo chrupiacy i soczysty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dawna za mną chodzi taki kurczak, muszę go koniecznie przygotować. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby jest to dość znany sposób na kurczaka ale jednak nigdy jeszcze go nie robiłyśmy.. Twoja propozycja wygląda smakowicie i soczyście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama kiedyś takiego robiła, a babcia to jeszcze dawno temu piekła kurczaka w prodiżu i polewała piwem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam i czytałam, jak się robi takiego kurczaka na butelce od piwa, ale sama nigdy go jeszcze nie zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie robiłam jeszcze nigdy takiego kurczaka ale na pewno spróbuję :) Bardzo smacznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie piekłam kurczaka tą metodą. Ciekawy pomysł. Kurczak wyszedł bardzo apetyczny.

    OdpowiedzUsuń
  11. swego czasu u nas tak pieczony kurczak robił furorę. Mięsko jest soczyste, aromatyczne - świetny sposób!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna jest ta metoda, pyszne mięsko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny ten kurczaczek . Też się przymierzam zrobić , jednak cały czas się czaję .

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyle razy już o nim słyszałam,ale jeszcze nie robiłam,a tak pysznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest pyszny! Też taki robię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o woooow! jak on pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale bym zjadła i to bez sztućców ;-) samymi paluchami mniam... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. haha ale numer ja nie robiłam, zrobię!

    OdpowiedzUsuń
  19. Na butelce jeszcze nie piekłam kurczaka, muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  20. To fakt, mięso jest soczyste i pyszne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ktoś polecał mi kurczaka pieczonego w taki sposób, ale wydawał mi się bardzo skomplikowany w obróbce. A tu proszę, nie taki diabeł straszny...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie...ten kurczak się robi praktycznie sam, koniecznie spróbuj

      Usuń
  22. Muszę koniecznie przepis wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ten kurczak musi być bardzo smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Najważniejsze,że był soczysty,i smaczny,wart wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  25. a w jakiej temperaturze trzeba go upiec

    OdpowiedzUsuń