wtorek, 17 października 2017

WAFLE Z MASĄ Z GALARETKI

Domowe najlepsze. Nie od dziś to wiemy. Wszystko co przygotujemy w domu , to przynajmniej wiemy co tak na prawdę jemy. Do tego jest to dużo zdrowsze i smaczniejsze rzecz jasna. Dziś kuszę prostymi do wykonania wafelkami. Na osłodzenie nowego tygodnia , który zaczął się już wczoraj :)
Składniki:
1 opakowanie wafli
330 ml śmietany 18%
2 opakowania galaretki czerwonej- u mnie wiśniowa
1 kostka masła
1/4 szklanki cukru
Wykonanie:
W garnuszku roztapiamy masło, dodajemy cukier, śmietanę, wsypujemy galaretki, dobrze mieszamy. Masę przestudzamy. Każdy wafel smarujemy masą, przykrywamy drugim , gotowe wafle odstawiamy do lodówki do stężenia 

37 komentarzy:

  1. Już się kiedyś przymierzałam do zrobienia takich wafelków. Twoje wyglądają tak kusząco. Zjadłabym teraz do kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow świetny pomysł, bardzo ciekawy przepis :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkradam do kawki, bo nie sposób im się oprzeć :) Pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spotkałam się już z tym przepisem dawno temu, ale sama dotąd nie probowałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiamy takie wafle ale masy z galaretką jeszcze nigdy nie robiłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałaś super pomysł. I ten kolorek. Apetyczne wafelki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszne wafle, do herbatki czy kawki idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak domowe jedzonko jest najlepsze i wiesz co się w nim znajduje :)
    W takiej wersji o waflach pierwszy raz słyszę, ale na pewno smakują pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam ten przepis, moje dzieci je uwielbiają:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam jakie pyszności :-) idealny deserek :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. wieki nie jadłam takich wafli ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. moja babcia robiła najlepsze,zawsze o nie prosiłam,na każde święta i imprezy musiały być :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie przekładane wafelki zawsze kojarzą mi się z dzieciństwem. Bardzo apetycznie wyglądają w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda bardzo ciekawie - nie zgadłabym, że pomiędzy wafelkami kryje się galarerka :D

    OdpowiedzUsuń