niedziela, 11 listopada 2018

SERNIK Z MALINAMI

Nie mam dzisiaj co prawda rogali do herbatki, ale że ciacho jakieś musi być to częstuję pysznym, delikatnym sernikiem z malinami. Pozostaję więc w barwach biało czerwonych. Miłego świętowania!
Składniki:
1 kg sera dwukrotnie zmielonego
 6 jajek 
1,5 szklanki cukru 
1 opakowanie cukru waniliowego 
1 kostka masła
1 budyń waniliowy 
2 łyżki mąki - u mnie pszenna 
1 łyżka mąki ziemniaczanej 
1 łyżka mleka 
opakowanie herbatników petit beurre CUKRY NYSKIE
250 g malin
cukier puder
Wykonanie:
Masło rozpuszczamy, studzimy. Ser miksujemy z żółtkami, cukrami, mąkami i proszkiem budyniowym oraz mlekiem. Miksujemy. Dodajemy ostudzony tłuszcz, miksujemy. Ubijamy pianę z białek, dodajemy do masy serowej, delikatnie mieszamy. Na dno prodiża układamy warstwę herbatników, wylewamy masę serową. Na wierzch gęsto układamy obok siebie maliny. Pieczemy 60 minut. Kiedy sernik ostygnie, posypujemy cukrem pudrem. 

8 komentarzy:

  1. O mniam! Jak ja uwielbiam serniki <3 Z malinami to już w ogóle musi być rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! :-)

    Zapraszam na mojego bloga! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda doskonale i jeszcze te malinki 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak sernik to coś dla mnie w każdej postaci pycha ja też zapraszam na sernik na bloga

    OdpowiedzUsuń
  5. perfekcyjny ten serniczek, u nas były rogal ale sklepowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda przepysznie!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. serniczek to zawsze super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń