poniedziałek, 5 listopada 2018

PLACKI Z DYNI Z FETĄ

Dynia nadal zajmuje pierwsze miejsce w mojej kuchni, wszak teraz jej czas. Próbowaliście już placków z dyni? Przyrządzimy je na wiele sposobów, z wieloma dodatkami, jednym z najprostszych jest dodanie fety. Fajnie podkręci smak delikatnej dyni. Polecam!
Składniki:
500 g obranej dyni, starkowanej na dużych oczkach
2 jajka
szklanka mąki
sól, pieprz, imbir
150 g sera fety
Wykonanie:
Do starkowanej dyni dodajemy mąkę, jajka, pokruszony ser feta, doprawiamy solą, pieprzem i imbirem. 
Na rozgrzany olej kładziemy łyżką porcję masy dyniowej, smażymy na rumiano z obu stron. 
Podajemy ze śmietaną. 

5 komentarzy:

  1. super pomysł :) ja robiłam ostatnio z kaszą jaglaną i też były genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam placuszki dyniowe, ale na słodko. Były pyszne:)
    Twoja propozycja jest bliższa moim smakom, bo wolę te: słone, ostre, kwaśne:)
    Smacznie pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na takie placuszki długo nie trzeba mnie namawiać :) Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Placki z dyni uwielbiam, więc Twoja propozycja jak najbardziej trafia w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie placuszki muszą być dobre :)

    OdpowiedzUsuń