niedziela, 13 stycznia 2019

TEN DZIEŃ

,,Ten dzień" to kontynuacja ,,365 Dni" Blanki Lipińskiej. Książka, której wyczekiwałam, a gdy tylko dostałam, od razu przepadłam w  lekturze. 
Massimo i Laura układają swoje wspólne życie. Biorą ślub, spodziewają się potomka. Życie kobiety to istny raj, pełen luksusu, bogactwa, drogich aut, pięknych ubrań i seksu o jakim tylko marzyła. Laura jest kobietą spełnioną,szczęśliwą. U boku przystojnego Włocha odnalazła swoje szczęście. Blisko bosa sycylijskiej mafii nie można jednak być do końca bezpieczną, ponieważ czyhają na nią różne niebezpieczeństwa. Jest wielu ludzi, którzy wiedzą, że tracąc Laurę , Massismo straci cały swój świat i postanawiają zapolować na piękną wybrankę bosa. O konsekwencjach bycia z gangsterem na własnej skórze przekona się Laura, która wpadnie w ręce przeciwników jej męża. Ciąża zostanie zagrożona, ba..życie matki dziecka również. Pozostaniemy z niedosytem, ponieważ nie takiego zakończenia się spodziewamy. Znów      akcja urywa się w najważniejszym, najtragiczniejszym momencie, pozostawiając pytanie: co dalej? Czy Massimo straci wszystko co kocha? Czy owoc miłości gangstera i ślicznej Polki przyjdzie na świat? No i w końcu, co z Laurą?- przeżyje?
Z niecierpliwością wyczekuję kolejnej, trzeciej już części erotyka. Autorka na razie nie zdradza szczegółów, kiedy to miałoby nastąpić, ale my fani jesteśmy czujni. ;)
Autor: Blanka Lipińska
Wydawnictwo: EDIPRESSE KSIĄŻKI
Oprawa: miękka
Stron: 448

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzieki za czujnosc. W dwóch miejscach rzeczywiscie zamiast bohaterki w tekst wplotłam imię autorki 😉 Już poprawione, pozdrawiam

      Usuń
    2. A ja już myślałam, że będzie córeczka i na imię będzie miała Blanka jak autorka. Jestem w trakcie wesela :) Laury i Massimo.

      Usuń