sobota, 23 września 2017

KONKURS Z DESECZKOWO- WYPALANE DESKI

Czy jest taki region w Polsce, w którym brakowało w tym roku grzybów? Chyba każdy kto chciał ich nazbierać bez problemu mógł to zrobić. Ilekroć byłam w lesie, ludzie dosłownie przechodzili obok siebie, a i tak każdy nosił pełne kosze. Ogromny był wysyp również prawdziwków, co się nie zdarza każdego roku. Zobaczcie jakie piękne okazy można było napotkać na swej drodze. 
 Z tej okazji,że zapewne każdy z Was zrobił dobre zapasy grzybków,w  najróżniejszej postaci, zapraszam Was do prostego konkursu, w którym Waszym zadaniem konkursowym będzie przesłanie na mój adres mailowy zdjęcia potrawy- z grzybami w roli głównej ( grzyby leśne) . Co to ma być? Niech to już będzie Wasza decyzja. Ważne ,aby było to coś, co by można było podać na tej oto deseczce, która jest do wygrania :
 Piękna , prawda? 
Mnie również urzekła od pierwszego spojrzenia. 
Ma w sobie to coś. 
Niepowtarzalność..
Charakter...
 Każdy chciałby mieć taką deseczkę i serwować na niej swoje pyszności.A dziś jej właścicielem możesz zostać właśnie Ty. 
A więc:
1. Przygotuj potrawę z grzybami leśnymi- taką, która pięknie prezentowałaby się podana na tej desce
2. Zrób jej zdjęcie.
3. W terminie 23-29.09.2017 na maila: konkurs.zmajeczkawkuchni@o2.pl prześlij zdjęcie z przepisem . Każdy z Was może przesłać 3 zgłoszenia. 
4.Wyniki podamy w terminie trzech dni roboczych od zakończenia konkursu. 
5.Wszystkie zgłoszenia po zakończeniu konkursu trafią do utworzonego albumu na moim fanpagu na fb
6. Wysyłka nagrody na terenie Polski, prosto od sponsora.
7. Będzie Mi  miło jeśli polubisz stronę pana Michała 
DESECZKOWO. Znajdziecie tam różne piękne, niepowtarzalne deseczki. Powstają one w wolnym czasie po pracy, kiedy to przy ich produkcji nasz Gepetto ( bo w magiczny sposób daje On duszę każdej pracy )  odstresowuje się po dniu ciężkiej pracy. A przyznacie mi rację, że najlepsze rzeczy powstają, gdy się w to wkłada serce. A na stronie Deseczkowa, tego serca znajdziecie całe mnóstwo. Zapraszamy serdecznie do odwiedzin i do konkursu. 





18 komentarzy:

  1. Znam tę stronę, piękne deseczki...
    W tym roku korzyść z obfitych deszczy jest taka ,że jest dużo grzybów...
    Nie znam się na grzybach i nie zbieram, ale zastanowię się nad Konkursem...

    OdpowiedzUsuń
  2. ale sie fajne sklada ja właśnie dziś robię coś z grzybow i na pewno przeslę zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne deski :) Wysyłam zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za inspiracje, akurat się przeprowadzam i brakuje mi właśnie deski. <3
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne okazy grzybów, ja niestety nie mam ani jednego, z krótkiego wypadu do lasu przyniosłam tylko fotki muchomorów. Nie mam wolnego czasu na dłuższe chodzenie po lesie, a i pogoda nie pozwala, bo u nas leje ciągle, więc muszę obejść się smakiem. A deseczka jest super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne deseczki :) Powodzenia dla biorących udział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super deseczka już wysłałam zgłoszenie. W tym roku zrobiłam spory zapas grzybów, w occie, zamroziłam i ususzyłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Deseczka wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie deseczki to skarb w kuchni. Nie dość, że wygodne, to stanową fajną dekorację. Lubię tę stronkę. Ciekawostki, ciekawostki.
    Świetny zbiór grzybków. Mnie choroba złożyła do łóżka i grzybki musze odłożyć na kiedy indziej. Miłego dnia Marzenko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja mama ma zbieractwo ... grzybów ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię grzybów, używam je tylko raz w roku na Boże Narodzenie :P

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie tata zbierał w zeszłym tygodniu grzyby. Przyniósł do domu całkiem wypełnione dwa kosze! :D uwielbiam jajecznicę z grzybami!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne deseczki :) A grzyby... mam jeszcze niedosyt choć nazbierałam ich już sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne te deski, idealne o sesji zdjęciowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pyszny konkurs i deska która ma duszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłoszenia wysłane. Deska jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za zaproszenie do konkursu. Zgłoszenie wysłane. A deseczka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń