czwartek, 4 lipca 2019

PRZEPISY JOLI. OD ŚNIADANIA DO KOLACJI

Kuchnia to serce domu. Miejsce, w którym spędzam najwięcej czasu ( nie licząc czasu poświęconego na prace zawodowa) . To tutaj gromadzimy się minimum trzy razy dziennie, by zasiąść do wspólnych posiłków. W tym miejscu prowadzimy największe dyskusje, narady i zwykłe pogawędki po pracy i szkole. 

Kuchnia to moje domowe laboratorium, mieszamy smaki i powstają czasem fajne, nowe dania. U mnie w domu najpierw testuję je mąż i synowie, by potem stwierdzić iż danie pozostanie w naszym menu na stałe. Ale żeby w kuchni nie było nudno, zmieniamy menu, codzienne jadłospisy, bo jedząc monotonnie byłoby nudno. Inspirujemy się więc  programami kulinarnymi, przepisami znanych kucharzy a także książkami kulinarnymi.
Ostatnio wpadła mi w ręce książka Przepisy Joli.Od śniadania do kolacji - Joli Caputy. 
Napisana prosto, estetycznie, dla każdego. Nawet laik będzie mógł bez trudu wykonać zapisane przepisy. Stronę Joli obserwuję od kilku lat, jesteśmy również znajomymi na fb i bardzo ucieszyła mnie wiadomość, że Jola wydaje książkę, bo jej przepisy są domowe, smaczne i sprawdzone. 


 W książce znajdziemy wiele inspiracji na śniadania, obiady i kolacje na cztery pory roku. Wszystkie prosto opisane, opatrzone apetycznymi zdjęciami. Az się głodnym jest od samego patrzenia. 
Na rynku dostępna jest również druga nowość  Joli- Przepisy Joli. Rodzinna kuchnia. Jest to kolejna pozycja do zapisania. 

Autor: Jola Caputa
Tytuł: Przepisy Joli. Od śniadania do kolacji.
Stron: 224
Oprawa:twarda
Wydawnictwo: EDIPRESSE KSIĄŻKI

1 komentarz:

  1. Dużo słyszałam o Przepisach Pani Joli ale nie próbowałam jeszcze ani raz coś robić.

    OdpowiedzUsuń