sobota, 6 września 2014

W CO ZAPAKOWAĆ KANAPKI DO SZKOŁY?TEST LUNCH BAGÓW ZE SKLEPU BAZYLIA.PL



Dzięki uprzejmości sklepu internetowego Bazylia.pl w ramach testowania blogerskiego moi synowie otrzymali lunch bagi na drugie sniadanie do szkoły.
Młodszy synek wybrał sobie z robotami:

a starszy syn z osmiornicą:

Spodobały im się lunch bagi wizualnie ale takze to że są wykonane nie z plastiku, tylko jest przyjemny miękki materiał. Materiał łatwo zmywalny więc łatwo utrzymać go w czystości, środek lunch baga wyscielony folia trzymającą i ciepło i zimno. To duży plus bo kanapek nie trzeba dodatkowo zawijać w folię, wyśćiółka lunch bagu chroni przed wysychaniem. Kolejny plus to zapięcie na rzep który przytrzymuje kanapkę w jednym miejscu, dzieki czemu nie rozwali się i nie wypadnie jej zawartośc. 
Dzięki karabińczykowi przy lunch bagu mozna go przypiąć do plecaka, zawsze będzie pod ręką.
Ogólnie jestem jako mama zadowolona z takiego pakowania kanapek moim dzieciakom do szkoły. 
Mój pierwszoklasista powiedział mi wczoraj ze tak podane śniadanie lepiej smakuje, cieszy mnie to niezmiernie.

Uwaga!!!
Dla wszystkich moich czytelników firma daje 10 % rabat na zakupy z kategorii:
http://bazylia.pl/dla-dziecka/sniadanie-do-szkoly.html?producent_atrybut=1550
Kod wpisujemy po dodaniu produktu do koszyka, w miejscu przeznaczonym na kody promocyjne. Po kody proszę pisać na maila:
majka190382@o2.pl
Rabat mozna wykorzystać do końca września 2014.Szczerze polecam oraz zapraszam do odwiedzania sklepu:
http://bazylia.pl/
oraz fanpagu firmy na fb:
https://www.facebook.com/BazyliaPl?fref=ts

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na pudełko śniadaniowe. Powiem szczerze, że nie widziałam jeszcze takich. Ciekawe rozwiązanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne kolorki mojej córce z pewnością by się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł! wygoda, przyjemność jedzenia, a co najważniejsze mniejsze ryzyko ubrudzenia się

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się, fajny pomysł a gdzie można kupić takie cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaskoczyłaś mnie ;). Zajefajna sprawa. Przyjemniejsze niż klasyczne plastiki ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę powiedzieć , że to bardzo fajna sprawa mieć "pojemnik na kanapki " do szkoły . Moja córka nadal nosi w swoim kanapki. Jedno jest pewne im milsza struktura wykonania " pojemnika " tym lepsze dla dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na taki lunch box:)))zajmuje połowę mniej miejsca w plecaku niż te wykonane z plastiku,fajna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie juz nie dlugo tez bedzie czekal zakup nowych pojemnikow ,dlatego z ciekawoscia przeczytalam to o czym piszesz . musze zaraz zerknac na strone tego sklepu i poszerac co jeszcze ciekawego tam Maja w ofercie :). Takie testowanie blogowe ,jest lepsze niz reklama w telewizji lub gazecie :).Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń