czwartek, 4 września 2014

CARPACCIO Z BURAKA

Podchodziłam do tego połaczenia smaków dość niepoważnie,ale jak spróbowałam to wiem że napewno będę często je robiła

Składniki:
3 srednie buraki
garść rukoli
2 łyżki orzechów włoskich
1 łyzka oliwy z oliwek
1 łyżka octu balsamicznego
sól,pieprz
Wykonanie:
Buraki myjemy, gotujemy ok  40 minut . Po tym czasie obieramy, kroimy w plastry, układamy na talerzu wyścielonym rukolą. Oprószamy solą oraz pieprzem.Orzechy rozdrabniamy, posypujemy nimi buraki. Mieszamy oliwę z octem, polewamy buraki.

4 komentarze:

  1. Nie jadłam jeszcze takich pyszności a buraki bardzo lubię :-) muszę spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię carpaccio. Robiłam parę razy i za każdym razem mam wrażenie , że jest lepsze .

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze takiego nie jadłam, ale wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń