piątek, 12 sierpnia 2016

SAŁATKA ŚNIADANIOWA

Czasem z rana, po wstaniu  z łóżka, mimo że jestem bardzo głodna, to sama nie wiem co bym zjadła, na co mam ochotę...Nie mam chęci na kanapki, na tosty, nawet na jajecznicę...Robię sobie wtedy pożywna sałatkę z wędliną- zaspokoi głód i wniesie trochę świeżości do śniadań . Świetnie sprawdzi się jako sałatka na przyjęciu, jest lekka i bardzo smaczna.
Składniki:
1 puszka groszku z kukurydzą JAMAR
pęczek szczypiorku z cebulki dymki
15 dag wędliny drobiowej
2 ogórki gruntowe
ew. można dodać 2 jajka ugotowane na twardo
łyżka śmietany
łyżka majonezu
sól,pieprz, ulubione zioła
Wykonanie:
Na tarce o grubych oczkach tarkuję wędlinę, ogórka i jeśli dodaję to również jajka. Mieszam wszystko ze sobą, dodaję groszek z kukurydzą, posiekany drobno szczypiorek,
majonez śmietanę oraz przyprawy. Dokładnie mieszam. Najlepiej smakuje schłodzone. 

28 komentarzy:

  1. fajowa sałatka, ja jak nie wiem na co mam ochotę to zjadam owsiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też pyszne śniadanie z taką sałatką :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa sałatka. W zasadzie dużo pracy nie ma, a śniadanko pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również lubię od czasu do czasu sałatki na śniadanie.Twoja wygląda bardzo smakowicie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Majeczko jak zawsze bardzo pysznie:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sałatki są świetne, bo dają możliwości wykazania się pomysłowością na stworzenie tej najsmaczniejszej. I Ty właśnie zrobiłaś taką z ciekawymi składnikami. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba troszke powymyslać, żeby powstało cos nowego ;0

      Usuń
  8. też lubię tą sałatkę :) łatwa, szybka i pyszna !

    OdpowiedzUsuń