piątek, 12 lutego 2016

ZIEMNIACZANE SPRĘŻYNKI

Do frytek dzieciaków namawiać nie trzeba . Powtarzać też nie...Na samo hasło: frytki! już są w kuchni. A na takie sprężynki ziemniaczane to się doczekać wręcz nie mogą, pycha!
Składniki:
20 ziemniaków
sól,pieprz
słodka papryka
ew. dodatkowo ulubione zioła
olej do smażenia
Wykonanie:
Ziemniaki obieramy. Za pomocą WYKRAWACZA DO NADZIEWANYCH ZIEMNIAKÓW TESCOMA usuwamy środki, co przy okazji da Nam właśnie frytki- sprężynki. 


Wydrążone ziemniaki możemy np nafaszerować. Gotowe sprężynki smażymy na rumiano na rozgrzanym oleju. Przed smażeniem oprószamy solą, pieprzem, słodką papryką i ew. też ulubionymi ziołami. 
Przepis bierze udział w konkursie LAYMAN OD KUCHNI – BITWA NA PRZEPISY
http://www.layman.pl/bitwa-na-przepisy

24 komentarze:

  1. Super, zjadłabym takie fryteczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz że ja też mam takie coś :)
    Dzięki że przypomniałaś mi o tym, a frytki super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie odkurz to ,,urządzenie" i rób te pyszności

      Usuń
  3. mam taki sam sprzęt, robiłam kiedyś, pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pycha - nie dziwię się, że za nimi przepadają :) Fajny ten gadżet do kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A to ci ciekawe sprężynki :D Prezentują się naprawdę fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają tak smakowicie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. do frytek przekonywać i mnie nie trzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sprawa, z chęcią bym zjadła tak przygotowane ziemniaczki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wyglądają smakowicie :) Uwielbiam smażone ziemniaczki - cudooo :]

    OdpowiedzUsuń
  10. a gdyby tak je upiec? gdzieś u mamy też leży podobne urządzenie, robiliśmy nim w dzieciństwie takie sprężynki:) przydatny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajne, za frytkami nie przepadam, to może na sprężynki dałabym się namówić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też do nich nie trzeba namawiać! :)
    Świetny pomysł! :)
    Z pewnością wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń