sobota, 24 czerwca 2017

GRILLOWANY CAMEMBERT Z SOSEM CZEREŚNIOWYM LUB WIŚNIOWYM

Uwielbiam ser typu camembert. Nie tylko w sałatkach, często go sobie grilluję ( zimą na patelni grillowej) i podaję z różnymi dodatkami. Z tymi na słodko traktuję jako pyszny deserek. A Wy lubicie camembert? Jak go najczęściej jadacie? W jakiej postaci? 
Składniki:
1 serek typu camembert - u mnie CAMEMBERT CLASSIC  la Polle MLEKOVITA
szklanka wiśni lub czereśni
łyżka- dwie miodu
Wykonanie:
*Wiśnie lub czereśnie blendujemy. Dodajemy miód, wrzucamy do rondelka, podgotowujemy aż sos zacznie gęstnieć.
Na patelni grillowej lub grillu obsmażamy z obu stron ser, aż będzie miękki. 
*Ser przekładamy na talerz. Polewamy sosem, dekorujemy świeżymi wiśniami lub czereśniami. 

22 komentarze:

  1. Z sosem czereśniowym ani wiśniowym nie jadłam, ale lubię na słodko i chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze zrobić, bo mam czereśnie na działce:) Zawsze robiłam z żurawiną, a i jeszcze obtaczałam w jajku i bułce tartej. Wtedy powstaje fajna skorka na zewnątrz, a środek jest bardzo płynny Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się dlużej zgrilluje to właśnie taki jest, u mnie z powodu długośći sesji zdjęciowej, niestety nie ;)

      Usuń
  4. Na słodko jeszcze tego sera nie jadłyśmy :) Ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z takim sosem nigdy nie jadłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś cudownego! Na pewno zrobię. :)
    https://julias-cooking.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. camembert na słodko lubię, jadłam z malinami, trzeba próbować z wiśniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba próbować z czym się da, bynajmniej ja ta robię

      Usuń
  8. oj zjadłabym :) ja najczęsciej wcinam sam na zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najczęściej dorzucam go do sałatek lub marynuję w oliwie z ziołami. I akurat mam w lodówce taki sam serek. Kupiłam w weekend na próbę :)

    OdpowiedzUsuń