czwartek, 20 listopada 2014

PRZEKŁADANE WAFLE Z MASĄ Z MLEKA W PROSZKU

Najsmaczniejsze słodycze to takie zrobione w domu, nie dość ze zdrowsze to tym bardziej cieszą jak się je wspólnie zdziećmi przygotuje. Dziś proponuję domowe wafle, pyszne
Składniki:
1 opakowanie wafli
3/4 szklanki mleka zwykłego Mlekovita
2 , 5 szkl mleka w proszku pełnego Mlekovita
1/2 szklanki cukru
1 op. cukru waniliowego
3 łyzki kakao Puchatek
1 kostka Dobrej Gospodyni
aromat pomarańczowy
Wykonanie:
Rozpuszczamy margarynę, dodajemy mleko zwykłe, cukry, kakao. Powoli dodajemy mleko w proszku ciągle mieszając żeby nie powstały grudki. Zdejmujemy z ognia, dodajemy olejek, mieszamy, przestudzamy, przekładamy wafle.
Odstawiamy do wystygnięcia obciążając wafle czymś ciężkim
Do wykonania użyłam Mleka w proszku pełnego Mlekovita, kostkę  Dobrej Gospodyni i Mleka 3,2 %. Wszystkie produkty pochodzą ze Spóldzielni Mleczarskiej Mlekovita

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie domowe wafelki. Martuś podrzuć kilka sztuk :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiaaaam!!!! :))) Aż mi ślinka leci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach wspomnienia, kiedyś to było wielkie święto jak mama zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wafelki wyglądają zachęcająco. Sama bym zrobiła je dla mojej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniałaś mi jego smak,oj bardzo dawno już go nie robiłam:)...

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie wafelki są najlepsze, ja jeszcze lubię dodać kwaśnego porzeczkowego dżemu na spodnią warstwę :)

    OdpowiedzUsuń