sobota, 15 listopada 2014

ŁOSOŚ W CYTRYNOWYM SOSIE

Idealnym daniem na obiad będzie łosoś. Polecam takiego pod śmietanowo cytrynowym sosem.Tym przepisem rozpoczynam też moją współpracę z firmą mleczarską Mlekovita.Przydatne linki znajdziecie na końcu wpisu
Składniki:
30 dag filetu z łososia
sól
świeżo mielony pieprz
1/2 cytryny
3 łyżki masła z czosnkiem Mlekovita
pól pęczka koperku
200 ml śmietany 12% Mlekovita
Wykonanie:
Filet z łososia oprószamy dokładnie solą i pieprzem, zawijamyw  folię aluminiową, podpiekamy ok 15 minut w temp 170 st. po tym czasie odkrywamy, zapiekamy jeszcze ok 3 minut. W rondelku rozpuszczamy masło, dodajemy wyciśnięty sok z cytryny, dokładamy drobno posiekany koperek oraz śmietanę, dobrze mieszamy. Doprawiamy do smaku solą i pieprzem.
W mojej kuchni używam obecnie tylko produktów Mlekovita. Asortyment jest tak duży że z łatwością znajduję u nich wszystko co mi potrzebne do przygotowywania codziennych posiłków. Całą gamę produktów znajdziecie tutaj:
http://www.mlekovita.com.pl/php/
Ja dziś używałam :
Zapraszam również na profil firmy na fb, mnóstwo ciekawostek, pysznych przepisów oraz konkursy:
https://www.facebook.com/MLEKOVITA?fref=ts

16 komentarzy:

  1. Marta ale narobiłaś mi smaka na taką rybkę, wygląda bardzo pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką rybkę chętnie bym zjadła:) Gratuluję współpracy. Melkovita ma dobre produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Mlekovita nie od dziś w moim domu,cieszę się że mogę z nimi wspólpracować :)

      Usuń
  3. Pyszna rybka :-) wygląda smakowicie, takie dania lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak! zdecydowanie losos idealny!

    OdpowiedzUsuń
  5. O moje smaki... uwielbiam tak przygotowanego łososia! Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny i smaczny pomysł na łososia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze przyznać , że wyszło ci doskonale . Wygląda apetycznie . Cytrynowy sos do łososia znakomity .

    OdpowiedzUsuń
  8. Łososia pochłaniam pod każdą postacią, ale Twoja wersja ... mniam! Zaśliniłam klawiaturę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Robię takiego łososia od 4lat i moge na prawdę go polecić jest przepyszny

    OdpowiedzUsuń