poniedziałek, 24 listopada 2014

SERNIK Z PIANKĄ

Szybki do przygotowania, pyszny serniczek. Polecam, zawsze wychodzi i nie opada
 Składniki:
ciasto:
2 szkl mąki
1 szkl cukru
2 jajka
1/2 kostki margaryny
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
masa serowa:
4 żółtka
1 szkl cukru
1kg Twarożku sernikowego Hanusi z Mlekovity
1 szkl mleka
1/2 szkl oleju
1 budyń waniliowy
pianka:
4 białka
1 szkl cukru
1 łyżka mąki ziemniaczanej
Wykonanie:
Wszystkie składniki ciasta połaczyć, zagnieść, rozwałkować, rozłożyć na dużej balszce. Wstawić do piekarnika, zarumienić.
Masa: Do żółtek dodać cukier, utrzeć. Dodać twarożek, mleko, olej, budyń, wymiksować. Wylać na kruche ciasto.
Piana: Białka ubić, dodać cukier i mąkę ziemniaczaną.Wymieszać, wylać na ciasto. Zapiekać ok 60 min w 180 st.
Do przygotowania sernika użyłam produktów Mlekovita:


Zapraszam na stronę Mlekovity:
http://www.mlekovita.com.pl/php/
Zapraszam również na profil firmy na fb, mnóstwo ciekawostek, pysznych przepisów oraz konkursy:
https://www.facebook.com/MLEKOVITA?fref=ts

18 komentarzy:

  1. Majeczko cudny, taki jak lubię na cienkim spieczonym spodzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja uwielbiam ten serniczek, jest taki smaczniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały sernik, uwielbiam takie ciasta:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam pysznie wygląte twój serniczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nooo serniczek niczego sobie! Wszamałabym taki

    OdpowiedzUsuń
  6. Sernik to ja lubię pod każda postacią ,a najbardziej to te pieczone :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię wszystkie serniki:) A ten Twój z pianką wygląda przepysznie. Zjadłabym kawałeczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachcianka? oj znam to, ja mimo ze nie jestem w ciązy a też je miewam

      Usuń
  8. serniczek wygląda bardzo pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda przepysznie, uwielbiam serniki, ale niestety mi nie wychodzą:( Jakieś złote rady:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jedynie jak piekę to w trakcie pieczenia nie otwieram wogle drzwiczek od piekarnika, a po upieczeniu przytwieram drzwiczki wkładjąc pomiedzy drewnianą łopatkę ,żeby troszkę pomału wychodziło powietrze. Ot i moje złote rady

      Usuń