środa, 12 sierpnia 2015

OGÓRKI W POMIDORACH

Ostatnie słoiki z ogórkami,które zaniosę do piwnicy na zimę, to te w pomidorach. Właśnie dzisiaj tym przepisem zakończyłam sezon ogórkowy.Wszystkie przepisy na ogóreczki mojego wykonanie znajdziecie w tym poście: MOJE SPOSOBY NA OGÓRKI
 Składniki:
2 kg ogórków
1 kg cebuli
1 kg marchwi
zalewa:
1 szkl wody
1 szkl octu
2 szkl cukru
4 łyżki soli
2 słoiczki przecieru pomidorowego
Wykonanie:
Ogórki myjemy, nie obieramy. Marchew i cebulę obieramy. Wszystkie warzywa kroimy w plastry. 
Do garnka wlewamy wodę, dodajemy cukier, zagotowujemy, dodajemy marchew. Gotujemy 5 minut, po czym dokładamy cebulę. Po kolejnych 2 minutach dodajemy ogórki. Gotujemy 10 minut. Do dajemy ocet i przecier, dobrze mieszamy żeby przecier równo się rozprowadził. Gorące wkładamy do słoików, nie wekujemy.

30 komentarzy:

  1. Nie jadłam jeszcze takich ogórków, ale wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki ciekawy pomysł, nigdy nie jadłam czegoś podobnego. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O takiego przepisu to ja nie znam :-) z chęcią wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. I do obiadku będą jak znalazł :) Szczerze to nie przyszło nam nigdy do głowy żeby ogórki z pomidorami zaprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będziesz miała co przynosić zimą z piwniczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samych ogórków mam ponad 100 słoików, będzie po co sięgać ;)

      Usuń
  6. Czy można byłoby dodać trochę cząstek własnych pomidorów bez skórki ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że możesz, tylko lepiej uważam je najpierw rozgotować, albo zblendować ;)

      Usuń
  7. Takich ogóreczków jeszcze nie jadłam, fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to ja wpadam po kilka słoiczków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogórki w pomidorach? To musi być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A jak duże słoiczki tego przecieru, te malutkie czy te większe?

    OdpowiedzUsuń
  11. czy ogórki szklarniowe się nadają ?

    OdpowiedzUsuń
  12. robię podobnie są bardzo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba się skuszę na te ogórki. Brzmi pysznie :)

    OdpowiedzUsuń