piątek, 7 sierpnia 2015

MOJE SPOSOBY NA OGÓRKI

Sezon ogórkowy w pełni. Część z Was zapewne ma go już za sobą. Kto jednak jeszcze ma ogórki do przetworzenia chętnie podpowiem Wam kilka moich sprawdzonych sposobów na pyszne ogórki na zimę.
1. OCTOWE OGÓRECZKI Z CEBULKĄ-fajne, delikatnie słodkowate ogóreczki, uwielbiane przez dzieciaki
2.OGÓRKI W MUSZTARDZIE -szybkie do przygotowania, nie wymagają obierania, pyszne
3.OGÓRKI W KECZUPIE- lekko słodkawe, ulubione ogórki mojego męża
4.OGÓRKI Z PAPRYCZKAMI CHILI
5.BABCINE OGÓRECZKI - Tradycyjny przepis na pyszne, jędrne ogóreczki octowe takie jak u Babci
6.MAŁOSOLNE WG PRZEPISU BABCI- robione wg tradycyjnej receptury mojej babci. Można je przełożyć na zimę do słoików i uzyskać kwaszone ogóreczki.
7.SZYBKIE MAŁOSOLNE-gotowe do spożycia już na drugi dzień
















8.OGÓRKI W POMIDORACH: szybka sałatka do obiadu

33 komentarze:

  1. dla każdego coś smacznego;) a dla mnie ogórki z cebulką;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te z cebulka też bardzo lubię. Miałam obawy coby cebulka nie kwaśniała, ale były one zbędnę, słoiki spokojnie przetrwają sezon a możne nawet i więcej. piszę może bo u mnie nigdy tyle nie stały ;) zostały zjedzone przed czasem

      Usuń
  2. Za kilka dni kupuję woreczek ogórków i na pewno chętnie skorzystam z któregoś przepisu (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Przepisy na prawdę warte wypróbowania, wmoim domu goszczą od lat, naprawdę smaczne

      Usuń
  3. w muszardzie muszę spróbować bo takich jeszcze nie jadłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, one muszą być pyszne. Poproszę do obiadku. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana ogórkami się obżeram cały czas! :)) Super!!

    OdpowiedzUsuń
  6. My już mamy ten sezon za sobą ale standardowo robiłyśmy w occie i kiszone :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale kalejdoskop pyszności. Jest w czym wybierać. U mnie też ogórkowo. Musztardowe uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już tez mam sezon ogórkowy za sobą ....:)
    A u Ciebie Marto ogórkowy zawrót głowy !

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też w spiżarni zapasy ogórkowych przetworów być muszą. Jedynie musztardowe nam się już przejadły.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogórków w ketchupie nie znałam. Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ogóreczki , też zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogórki w musztardzie robiłam właśnie dzisiaj. Mam troszkę inny przepis, ale ten smak to po prostu rewelacja! :) Pozdrawiam i życzę miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  13. ja chyba najbardziej lubię kiszone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kiszone to idą do zupy i do sałatki jarzynowej, jako dodatek do obiadu podaję te z innych pozycji

      Usuń
  14. Wszystkie oprócz keczupowych znam, a każdy w rodzinie ma swoje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak w każdej rodzinie- każdy swoje smaki ma. A keczupowe spróbuj, na pewno Ci zasmakują

      Usuń
  15. Uwielbiam ogórki. A te propozycje są naprawdę smaczne.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń