poniedziałek, 19 stycznia 2015

MASA MARCEPANOWA

Robicie sami masę marcepanową? Ja dostałam świetny przepis na wykonanie tej masy do zdobienia tortów. Przy okazji wypróbowałam świetny zestaw wykrawaczek z tłoczkiem ze sklepu mykitchen.pl do wycinania kwiatów m.in z masy marcepanowej.A także pobawiłam się wałkiem grawerowanym który dostałam od firmy STODOLA Zobaczcie sami
 Składniki:
250 g migdałów
250g cukru pudru
30ml Amaretto
łyżeczka olejku migdałowego
Sposób przygotowania:
Wykonanie:
Migdały włożyć do miski , zalać wrzątkiem. Po ok 5 minutach migdały mozna łatwo obrać ze skórki. Osuszyć, zemleć. Zmielone połaczyć z cukrem, Amaretto oraz olejkiem. Zagnieść . Gotową masę można przechowywać szczelnie zawiniętą w lodówce. Do użycia rozwałkować i wycinać wg uznania dekorując torty.
Gotowa masa świetnie też współpracuje z wałkami firmy STODOLA. Zobaczcie sami jak pięknie wyciska się na niej wzór z wałeczków:



Zapraszam na zakupy do STODOLA tutaj bez problemu wybierzecie swój wałek spośród wielu dostepnych wzorów lub zrobią go dla Ciebie wg Twojego własnego pomysłu. Zapraszam!!!
Ja użyłam wykrawaczek z tłoczkiem ze sklepu mykitchen.pl Swietny gadżet dla osób lubiących dekorować swoje słodkośći. W zestawie znajdziemy 4 wykrawaczki o różnych wielkościach, dzięki którym bez trudu wytniemy z masy kwiatuszki które albo ułożymy pojedyńczo na torcie czy cieście lub ułożymy je w trójwymiarowy kwiat.Bezpośredni link do zakupu:
http://mykitchen.pl/wykrawacze-do-lukru-z-tloczkiem-kwiatki-Delicia-Tescoma-4-szt
Polecam i zapraszam do odwiedzin sklepu. Tam napewno każdy znajdzie coś dla siebie.

38 komentarzy:

  1. Kiedyś zrobiłyśmy taką masę ale ją od razu zjadłyśmy i do wypieków nic nie zostało :P Świetne te wykrawaczki, musimy się za takimi rozejrzeć, bo na pewno przydałyby się nam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaglądajcie, link do sklepu macie, bezposredni również, szczerze polecam :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię mase marcepanową :-) zabieram przepis i zrobię jak będę coś słodkiego robić :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O to bardzo fajny pomysł zrobić samemu masę marcepanową

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dla kogoś kto uwielbia słodycze i je robi częstow domu bardzo przydatny i ułatwiający pracę

      Usuń
  5. Sama nigdy nie robiłam, ale marcepan bardzo lubię. Twoja masa wygląda bardzo smakowicie, a to urządzenie jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachecam do spróbowania i własnoręcznie przygotowania masy, naprawdę jest pyszna, dużo lepsza od gotowych, ktore bynajmniej w moim mieście nie da się nawet kupić :(

      Usuń
  6. Myślałam, że takie rzeczy są tylko w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zrobić samej, naprawdę dużo smaczniejsza :)

      Usuń
  7. Świetny przepis na taką masę. Kiedyś kupiłam gotową, ale chętnie zrobię sama :) Ta foremka też jest przydatna do dekorowania ciastek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, zrobiona samodzielnie jest duzo lepsza, a te foremki dodatkowo bardzo ułatwiają pracę zdobienniczą

      Usuń
  8. Jeszcze takiej masy sama nie robiłam, ale wszystko przede mną. Chętnie spróbuję. I ten zestaw bardzo mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw jest fajny, nieduzy poręczny, łatwo się mieści w szafeczce nawet małej szufladzie, świetny jest

      Usuń
  9. Nasza w przepisie nieco się różni, ale każda z nich jest idealna do zrobienia dekoracji.Fajna zabawa również dla dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, dzieciaki szczególnie moga się fajnie bawić :)

      Usuń
  10. masa marcepanowa świetna do dekoracji, a taka domowa na pewno lepsza i zdrowsza:) Bardzo ładne kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I domowe o wiele lepsze jak kupowane :)

      Usuń
  11. Nigdy nie robiłam sama masy marcepanowej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Polecam, a przy okazji wyprobowac te cudne wykrawaczki

      Usuń
  13. nigdy jeszcze nie robiłam sama masy marcepanowej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, nic straconego, zawsze mozesz spróbować

      Usuń
  14. Nigdy nie robiłam takiej masy, ale widzę, że przepis jest prosty, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno wyjdzie każdemu , nie ma nic trudnego

      Usuń
  15. Widziałam je w sklepie, ale nigdy nie wiedziałam do czego służą. Kwiatuszki wyszły perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kwiatki, skorzystam z twojego przepisu bo mam foremki ale motylki i trzeba je w końcu użyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne do dekoracji ciast i tortów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super wykrawaczki:).Efekt rewelacja

    OdpowiedzUsuń