wtorek, 13 stycznia 2015

3 BIT

Jedyne ciasto którym mogę zjadać się tyle, aż zjem całą blachę...Nie przeszkadza mi nawet jego słodycz...uwielbiam !
 Składniki:
8 paczek herbatników
mleko skondensowane krówka
krem karpatka plus mleko do jego wykonania
snieżka plus mleko do jej wykonania
smietana 30 %
na wierzch czekolada do starkowania
 Wykonanie:

Na blachę układamy rząd herbatników, na nie wykładamy mleko skondensowane, potem znów dajemy warstwę herbatników/ Wg przepisu na opakowaniu przygotwujemy krem karpatka wykładamy na hebatniki, przykrywamy kolejną warstwą herbatników, na to wykładamy przygotowana wg przepisu na opakowaniu snieżkę, przykrywamy herbatnikami. Śmietanę 30% ubijamy na sztywno, z niewielką ilością cukru pudru, wykładamy na herbatniki, równo rozsmarowujemy, na wierzch tarkujemy czekoladę. Odstawiamy do lodówki na min dobę wtedy składniki dobrze się przegryzą ze sobą

24 komentarze:

  1. To ciasto jest tak pyszne,że trudno jest oprzeć się kolejnej porcji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam :-) to ciasto chyba lubią wszyscy :-) fakt jest słodkie i kaloryczne, ale pyszne i nie można mu się oprzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko, kalorii całe mnóstwo,ale co tam :)

      Usuń
  3. Jak ja lubię ciasta bez pieczenia :))) bomba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na herbatnikach jeszcze nie robiłam tego ciasta... Znakomita alternatywa dla "zabieganych" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krótko się pisze, długo pamięta...smak ciasta :)

      Usuń
  5. Pyszne, mogłabym zajadać codziennie:)
    Ale kalorie mnie powstrzymują:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedno z lepszych ciast! :D U nas nie ma osoby, która odmówiłaby chociaż kawałeczka :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Marta jak zrobisz jeszcze raz to ciasto to siądziemy sobie we dwie do tej blaszki. Ja też go bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok :) nie ma sprawy, możemy wspólnie pałaszować

      Usuń
  8. ależ piękne warstwy, żałuję, ze nie mam takiego pod ręką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A daleko masz? bo jka nie to zaraz zabieram się robię nowe- zapraszam

      Usuń
  9. to ciasto to ja też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń