piątek, 29 kwietnia 2016

ŁOSOŚ W MIODOWO MUSZTARDOWEJ MARYNACIE

Przy piątku zapraszam na fantastycznego pieczonego łososia, którego przygotowałam wcześniej marynując w mieszance musztardy z miodem. Spróbujcie tego sposobu. Prosty, szybki a ryba wychodzi na prawdę świetna.
 Składniki:
30 dag łososia
5 łyżek miodu gryczanego Miody Polskie

3 łyżki musztardy 
3 łyżki oleju
2 łyzki soku z cytryny
sól,pieprz
Wykonanie:
Łososia nacieramy solą i pieprzem. W miseczce łączymy olej z musztardą, miodem i sokiem z cytryny. Rybę wkładamy na min 4 godziny. Po tym czasie zapiekamy w papilotkach ( czyli szczelnie zamkniętego przez ok 15 minut na grillu. Można też przygotować w piekarniku. 
Przepis bierze udział w konkursie LAYMAN OD KUCHNI – BITWA NA PRZEPISY
http://www.layman.pl/bitwa-na-przepisy

20 komentarzy:

  1. Ale mega apetycznie przypieczony :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie jadłam w marynacie! Pewnie dlatego, że zwykle jem wędzonego, ale po takiej obróbce jak najbardziej. :-) Zwłaszcza, że ta marynata opiera się na moim ulubionym miodzie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda apetycznie. Tak łososia jeszcze nie podawałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem fanką łososia, ale ten bardzo apetycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest bardzo smaczny, bardzo lubimy tak przyrządzonego

      Usuń
  5. Moja ulubiona rybka w tak pysznym wydaniu, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda bardzo smakowicie!

    OdpowiedzUsuń