sobota, 9 kwietnia 2016

TRUSKAWKOWY SERNICZEK

Już niedługo sezon truskawkowy,a tymczasem w zamrażalce pełno truskawek z ubiegłego sezonu. Pora je wykorzystać i zwolnić miejsce na świeże owoce. Serniczek jest bardzo prosty w przygotowaniu a bardzo smaczny, warto taki zrobić.
 Składniki:
1 kg sera- może być z wiaderka
1 kg truskawek- mogą być mrożone
4 łyżki cukru pudru
2  łyżki żelatyny
czekoladowe dekoracje- ja użyłam ze sklepu CUKIETERIA
Wykonanie:
Kilka truskawek odkładamy do dekoracji na wierzch ciasta, przekrawamy na połówki. Resztę truskawek blenderujemy na mus, dodajemy cukier puder, mieszamy. Do musu truskawkowego dodajemy ser, miksujemy. Żelatynę
zalewamy wodą, mieszamy . Kiedy stężeje podgrzewamy do rozpuszczenia, następnie studzimy i wlewamy do masy serowej. mieszamy. Na dno tortownicy wykładamy truskawki, możemy też dać posypkę czekoladową, następnie wylewamy masę serowo truskawkową, odstawiamy do stężenia.

30 komentarzy:

  1. Właśnie przeglądam zamrażalkę i też mam sporo truskawek...może zrobię właśnie taki serniczek/ki ;) :) zobaczę co tam rodzinka sobie za życzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały serniczek :) częstuję się kawałeczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja właśnie swoje już wykorzystałam, a Ty tak kusisz takim frykasem, Majeczko :) Idealny!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki on jest smakowity. Świetny przepis :)
    Z utęsknieniem czekam na truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki on jest smakowity. Świetny przepis :)
    Z utęsknieniem czekam na truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Truskawki mniammmm, już mi się za latem tęskni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, trzeba opróżniać zamrażarkę aby mieć miejsce na następne owoce :D Cudownie wyglądający serniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kuszący serniczek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale wygląda Twój sernik. Ja też nie mogę się doczekać kiedy będą nasze truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki deser to mogę jeść codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To mój ulubiony rodzaj deseru szczerze mówiąc. :-) Z pewnością zrobię!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super prezentacja, mam teraz ochotę na słodkie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już nie mogę się doczekać świeżych truskawek! Serniczek prezentuje się wspaniale i na pewno jest przepyszny :) Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń