czwartek, 28 kwietnia 2016

BLOGERKA KULINARNA TEŻ KOBIETA...

Każda kobieta uwielbia prezenty...Kwiaty ( nie wiem jak u Was- u mnie świeże kwiaty na stole muszą być zawsze ) , czekoladki, kosmetyki,perfumy, biżuterię. Niczym ta sroka gromadzę wszystko co się błyszczy..-uwielbiam wizyty w butikach z biżuterią, gdzie dostaje się oczopląsu i nie wiadomo co wybrać.. Przez niedosyt zawsze wybieram kilka sztuk :) Taka to już moja natura. Kosmetyki też lubię baardzo aromatyczne, a ze względu na delikatną, wrażliwą skórę najchętniej wybieram te naturalne, w których zawartość ,,chemii' jest minimalna. Od jakiegoś czasu, a mianowicie od chwili blogowania prawie wszystkie prezenty jakie otrzymuję, wiążą się z kuchnią. Jeśli nie są to jakieś oliwy smakowe, książki kucharskie czy gadżety kuchenne, to na pewno będą to nowe filiżanki czy talerze ;) A przecież blogerka kulinarna to też kobieta i dlatego kręci Nas wszystko co ładne, pachnące i nie zawsze drogie ;) I tu natknęłam się na fajne miejsce w sieci, które spełnia wszystkie kobiece ( i nie tylko ..) wymagania. Nie jest to artykuł sponsorowany, ani reklamowy, po prostu uważam że tak dobre kosmetyki i doświadczenie Pań, które dla Nas je tworzą zasługują na ich promocję. A ja tym samym zaczynam na moim blogu cykl: Blogerka kulinarna też kobieta i raz w miesiącu będę dzieliła się z Wami moimi odkryciami niekulinarnymi. 
Jeśli lubicie fajną biżuterię, naturalne kosmetyki, zapachowe świece produkowane z naturalnych składników to koniecznie zajrzyjcie do FACTORIA MIA , na razie tylko na fb, ale już niedługo Dziewczyny zaproszą Nas na stronę www, gdzie jeszcze więcej kosmetyków i biżuterii.
Ja już jestem zachwycona, bowiem zakupiłam naturalne produkty , z których jestem na prawdę zadowolona. Scruby do ciała o zapachu różanym świetnie oczyszczają skórę, idealnie ją nawilżają, a co najważniejsze krótki termin przydatności do zużycia potwierdza małą ilość konserwantów. Fajne, ekonomiczne opakowania na pewno zostaną wykorzystane w terminie. 
 Aby zaspokoić swoją ciekawość do kolekcji wybrałam też tak samo cudnie pachnący balsam różany, który od pierwszego użycia daje świetne efekty nawilżenia, a wszystko dzięki naturalnym składnikom. Polecam wszystkim Paniom, które chcą naturalnie dbać o swoje ciało.
Do tych cudnie pachnących scrubów wybrałam coś na poprawę samopoczucia, bo pogoda jakoś tak zmienna i nie majówkowa, że postanowiłam wywołać słoneczko kupując sobie coś ładnego ;)
 Też widzicie podobieństwo tych cudeniek to tak lubianych przeze mnie niezapominajek?
A jak to jest u Was? Regularnie dbacie o swoje ciała?twarze? Czy raczej niesystematyczność to Wasze drugie Ja? Jakie kosmetyki lubicie, bez jakich nie wyobrażacie sobie życia, a jakie mogą nie istnieć? Przyłączycie się do dyskusji? Tak dla równowagi i chwili zapomnienia o kuchni :)

34 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. No ba,przecież my kobiety uwielbiamy być piękne,ja póki co jestem wierna kosmetykom matko Orqanique,cudowne zapachy,profesjonalne produkty,polecam ps.pudełeczka mają bardzo podobne do tych ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje ulubione kosmetyki, których używa, do których jest przyzwyczajony, bo są dobre. Ja jestem otwarta na nowości ponieważ ciągle szukam czegoś nowego, chociażby w gamie zapachów

      Usuń
  3. Ja uwielbiam kosmetyki i lakiery do paznokci, mam na ich punkcie bzika :-) a te kosmetyki chętnie bym wypróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki na prawdę warte polecenia, są bardzo dobre

      Usuń
  4. Marto, podpisuje się pod Twoim postem obiema rękoma, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marto, podpisuje się pod Twoim postem obiema rękoma, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosmetyki, perfumy i kwiaty :) U mnie najwięcej kosmetyków do włosów, lubię zdrowe zadbane włosy, często eksperymentuje z odżywkami.maskami i szamponami :) a wizyta u fryzjera działa na mnie uspokajająco :) Balsam różany chętnie bym wypróbowała, mam już płyn do kąpieli o tym samym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam jest cudny, pachnie przepieknie i świetnie nawilża

      Usuń
  7. Może nie jesteśmy wielkimi miłośniczkami kosmetyków ale o swoje ciało trzeba dbać i np. nie wyobrażamy sobie tego aby raz w tygodniu nie zrobić sobie peelingu kawowego albo aby wieczorem nie nawilżyć twarzy ulubionym kremem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki rewelacyjne, z chęcią bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten balsam musi ślicznie pachnieć. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie napisane, bo przecież my blogerki kulinarne oprócz tego że jesteśmy kucharkami to jesteśmy również kobietami i lubimy dbać o swoje ciało. Ja również dbam o swoje ciało i lubię wypróbowywać różne nowości, nie trzymam się tylko jednych kosmetyków, ale tak jak i w kuchni stale szukam czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny pomysł z tym cyklem! jeśli będę bardziej czasowa to być może coś takiego u siebie wprowadzę ;-)Ja tak jak Ty jestem jak najbardziej otwarta na nowości, szczerze mówiąc bardzo rzadko ostatnimi czasy kupuje kosmetyki ponieważ mam zapas z wygranych konkursów ;-) ale jeśli coś mi się spodoba to jak najbardziej kupuje, aby się przekonać czy warto. A jeśli wcześniej ktoś mi poleci jakiś produkt to tym bardziej! także powodzenia ;-)

      Usuń
    2. No ja na pewno takie cos raz na miesiąc bedę publikowała, taka odskocznia od garów

      Usuń
  12. Trzeba wypróbować nowości zawsze to coś innego:). Tym bardziej że naturalne to mega pozytywnie:).Ja to najchętniej to bym kupowała perfy:),biżuterię też lubię najbardziej kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, dobrymi perfumami nie pogardzę, mam kilka ulubionych zapachów

      Usuń
  13. Święta prawda, ja też lubię próbować nowości i sama sobie robię małe prezenty kosmetyczne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba i samej sobie coś kupić, mała rzecz a cieszy

      Usuń
  14. Mam uczulenie na większość kosmetyków na rynku, to powinna być miła alternatywa. Będę musiała się skusić i spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki naturalnie przygotowane, bez chemii i konserwantów to świetna sprawa

      Usuń
  15. Ja również jak większość dziewczyn zmieniam kosmetyki. Zazwyczaj za każdym razem kupuję z innej firmy, żeby cery nie przyzwyczajać zbytnio do jednego:)Milena Capiga

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kosmetyki, które pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń