wtorek, 19 kwietnia 2016

DROBIOWA GALARETKA

Drób lubię bardzo a galaretę drobiową z warzywami jeszcze bardziej. I ja i mąż wręcz za nią przepadamy. Przygotowuje się ją niezwykle prosto, zobaczcie sami i posmakujcie...Na pewno i Wam przypadnie do smaku.
 Składniki:
3 udka z kurczaka
pół puszki groszku
pół puszki kukurydzy
2 marchewki
6 szklanek bulionu warzywnego
2 łyżki żelatyny
sól,pieprz
Wykonanie:
Udka z kurczaka zalewamy bulionem, dokładamy obrane marchewki.Dodajemy sól i pieprz, do smaku. Gotujemy ok godziny, do miękkości mięsa. Ugotowane mięso studzimy, obieramy. Kroimy też ugotowane marchewki. Do
foremki wykładamy kawałki kurczaka, groszek, kukurydzę, marchewkę, mieszamy. 2 szklanki bulionu odbieramy z garnuszka. Do szklanki Wsypujemy żelatynę, dolewamy trochę bulionu, mieszamy aż do rozpuszczenia,
dodajemy do reszty bulionu- mieszamy. Tak przygotowanym bulionem zalewamy mięso i warzywa. Odstawiamy do stężenia. 

48 komentarzy:

  1. Oj Kochana, aż monitor zaśliniłam - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie przepadam,ale o dziwo moje dziecko bardzo lubi takie galaretki

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, pyszności, ostatnio narobiłam galaretek, dla męża z kurczakiem dla mnie z łososiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiamy taką gdzie jest bardzo dużo warzyw :D Babcia nam zawsze taką robi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię, a ta wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze, to w ogóle nie robię takich galaretek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię galaretkę drobiową. W zasadzie to moja ulubiona galaretka. Pysznie zrobiona i apetycznie podana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie galaretki :)i często je robię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marteczko wygląda cudownie, ale odstrasza mnie ta kukurydza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Galaretka bardzo apetycznie wygląda - ile kolorowych składników:) Myślę, że by mi posmakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój mąż uwielbia taką galaretkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój mąż uwielbia taką galaretkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. sama lubię takie galarety, fajne urozmaicenie w kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja - bardzo, ale pozostałą część familii już nie koniecznie ;)Pyszności!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Niegdyś nie lubiłam galaretki z mięsem, ale ostatnio zaczęłam ją podjadać tacie :D
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny dodatek na imprezkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. W takim razie mam tak samo jak Wy :) Drób bardzo lubię, a galaretkę drobiową jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo u mnie zawsze gotowało siè tradycyjnie na łapkach. teraz spróbuje Twojej wersji :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię takie galaretki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przepadam, ale mam w domu amatorów galaretki drobiowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam, muszę wypróbować taką na samym kurczaku :)

    OdpowiedzUsuń