piątek, 1 kwietnia 2016

MOZZARELLA Z OLIWKAMI W OLIWIE

Próbowaliście mozzarelli z aromatycznej zalewy? Jak dla mnie bomba. Tym razem wzbogaciłam ją smakiem oliwek i suszonych pomidorów. Zioła tylko  dopełniły całości
 Składniki:
20 dag małych kulek mozzarella
10 dag oliwek- u mnie z pastą paprykową
10 suszonych pomidorów
łyżeczka ziół prowansalskich
2 gałązki świeżego rozmarynu
1,5 szklanki oliwy z oliwek 
Wykonanie:
6 kawałków suszonych pomidorów blenderujemy . Przekładamy powstały mus do słoiczka, dodajemy sioła prowansalskie, wykładamy suszone kawałki pomidorów, na to kulki mozzarelli, na nie oliwki, wkładamy gałązki rozmarynu. Zalewamy oliwą. Najlepsze po min.dobie jak smaki się przegryzą.
Przepis bierze udział w konkursie LAYMAN OD KUCHNI – BITWA NA PRZEPISY 
http://www.layman.pl/bitwa-na-przepisy

28 komentarzy:

  1. Martuś super pomysł. Muszę wypróbować:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Martuś super pomysł. Muszę wypróbować:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie kuleczki w przyprawie z oliwą z ziołami. Robiłam z jogurtu greckiego, chętnie wypróbuję z mozzarellą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mozarellę bardzo lubię to i takie kuleczki bym zjadła. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam , to coś dla mnie, uwielbiam takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna przekąska:)
    Taki słoiczek też stanowiłby świetny prezent dla konesera:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałyśmy okazji takiej jeść ale na pewno nabrała ciekawego aromatu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda na niezwykle aromatyczną, uwielbiam mozzarellę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako miłośniczka mozzarelli, jestem na tak. Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześlicznie wygląda taki słoiczek, na prezent nawet w sam raz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłośnikom mozzarelli i oliwek sprawiłby wiele radości ;)

      Usuń
  11. Świetny pomysł. Nie znałam wcześniej takiego patentu :) Mozzarella musi smakować wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń
  12. O proszę, świetny pomysł, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ...no taką mozzarellkę to bym wcinała ;)

    OdpowiedzUsuń