poniedziałek, 13 czerwca 2016

KOKTAJL TRUSKAWKOWY NA ZSIADŁYM MLEKU

Truskawki rządzą. Póki co jest ich czas, więc korzystajmy póki są ;) Potem rok będzie trzeba znów na nie czekać. Mega truskawkowe orzeźwienie poleca się wraz z poniedziałkowym porankiem.
Składniki:
1 szklanka truskawek
1 szklanka zsiadłego mleka
ew. miód do posłodzenia
Wykonanie:
Truskawki wrzucamy do blendera, miksujemy. Dodajemy zsiadłe mleko, miksujemy. możemy dosłodzić miodem. Koktajl można przygotować także na jogurcie, mleku czy maślance, pełna dowolność.

26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej, taki na zsiadłym mleku babcia robiła

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. już nie pamiętam jak zsiadłe mleko smakuje,ostatni raz piłam je na wakacjach kila......lat temu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdziwe to tylko na wsi, te kupowane to nie to samo

      Usuń
  4. Moja mama robiła kiedyś identyczny. Ze zsiadłym mlekiem jest najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniaam aż chyba sobie zrobie ;)
    Mogłabys poklikac u mnie ? odwdzięczę się marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy z siadłym mlekiem czy z kefirem albo jogurtem :D Obojętnie jakie dodatki ale zawsze chętnie wypijemy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie popijam koktajl truskawkowy ze śmietaną. Chętnie kiedyś wypróbuję taki na zsiadłym mleku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również dzisiaj przygotowałam koktajl z truskawek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiego wynalazku to jeszcze nie piłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbowac, na zsiadłym mleku jest bardzo smaczny

      Usuń