sobota, 25 czerwca 2016

MELONOWE ORZEŹWIENIE

Jak przystało na pierwszy dzień wakacji , pogodę mamy idealną- upalną. Z jeziora można by nie wychodzić, ale zróbmy to chociażby po to, żeby dostarczyć dla organizmu odpowiednią ilość płynów. Pamiętajmy że odwodnienie jest bardzo groźne dla zdrowia i życia człowieka, szczególnie małych dzieci i osób starszych. Nie wolno bagatelizować takich upałów!Melon orzeźwia idealnie, zapraszam więc!
Składniki:
1 kg melona
1,5 szklanki dobrze schłodzonej wody mineralnej
kostki lodu
ew. miód do posłodzenia
Wykonanie:
Obranego melona kroimy na mniejsze kawałki. wrzucamy do blendera, miksujemy na gładko. Dolewamy wodę, dosładzamy miodem, wrzucamy kostki lodu. Idealne orzeźwienie na maksa gwarantowane ;)
Jeśli nie macie jeszcze takiego urządzenia jakim jest blender, własnie od dzisiaj ( 25 czerwiec) w sieci sklepów Lidl można nabyć świetny blender z akcesoriami. Moc 600W świetnie sobie radzi z koktajlami i zupami typu krem czy chłodnikami owocowa warzywnymi. Dostępne kolory przypadną do gustu każdemu! Nie wiem jak Wy, ale ja lubię jak w kuchni jest kolorowo. 





















20 komentarzy:

  1. Takie melonowe orzeźwienie by mi się przydało:) Chętnie spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale smakuje to na pewno:) Na upały najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam melona - jakie to musi być pyszne, zwłaszcza z miodem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała letnia propozycja. U mnie też owocowo i też blendujemy z córeczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo rzadko sięgamy po melony ale teraz bardzo by się go w taki sposób zjadło :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piłam coś podobnego z arbuza ale melonowego napoju jeszcze nie testowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, zdrowy i smaczny napój :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie przepadam za melonem, smakuje mi jak mydło.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam melony. Pyszny napój :)

    OdpowiedzUsuń