wtorek, 24 czerwca 2014

FRITATA Z BOTWINĄ

Botwina ogólnie znana jest w zupie,zachęcam wypróbowania mojego przepisu na fritatę, pomysł ciekawy z ciekawym efektem smakowym

 Składniki:
3 jajka
pęczek botwinki
1/3 szklanki mleka
5 łyżek mąki
sól,pieprz
olej do smażenia

Wykonanie:
Botwinkę razem zburaczkami drobno kroimy. Wrzucamy na rozgrzany olej,mieszając podduszamy ok 3 minut. Jajka rozkłócamy ,dodajemy mleko, mąkę, przyprawy. Zalewamy botwinkę, kiedy masa się zetnie przewracamy na drugą stronę, zapiekamy.




4 komentarze:

  1. bardzo pomysłowo , jestem ciekawa tego smaku z botwinką

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy pomysł, takiej jeszcze nie jadłam, ale myśle że jest smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zaskoczona myślałam,ze to pizza na pewno warta wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż tym razem zrobiłaś pysznego . Gołym okiem widać , że coś nowego pewnie smaczne ci wyszło.

    OdpowiedzUsuń