sobota, 17 maja 2014

MIODOWA PIERŚ KURCZAKA Z GRILLA

Jak juz wspominałam nieraz drób często gości na moim stole. Dzisiaj pogoda dopisuje na tyle by móc wrzucić cos na ruszt, więc polecam te niezwykle smaczne piersi z kurczaka. Rewelacyjne w smaku, nawet moim synom bardzo posmakowały.

Składniki:

500 g piersi z kurczaka
2 łyżeczki tymianku
2 łyżki miodu- ja użyłam miodu z mniszka lekarskiego
3 łyżki oleju rzepakowego
łyżeczka mielonej ostrej lub słodkiej papryki-wg upodobań
sól,pieprz

Wykonanie:

Pierś z kurczaka przecinamy wzdłuż na pół, każdą oprószamy solą i pieprzem. Miód mieszamy z olejem, dodajemy tymianek, mieloną paprykę. Taką marynatą obtaczamy mięso. Zostawiamy najlepiej na całą noc w lodówce. Grilujemy an rumiano z obu stron. Mięsko wychodzi niezwykle soczyste.

3 komentarze:

  1. Tez czasem lubię tak pokombinować w różnych marynatach , wiesz takich swojskich i potem je na mięsku wypróbowywać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wcale sie nie dziwię, że twoim synom posmakowały, bo patrząc na to zdjęcie mi by też posmakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na to zdjęcie zatęskniłam za grillowaniem.. :) pychotka! :)

    OdpowiedzUsuń