sobota, 24 maja 2014

TARTA Z TRUSKAWKAMI

W sezonie ciacho z truskawkami musi być a że polubiłam tarty więc padło na nią...pysznie

 Składniki:

1,5 szklanki mąki 1 jajko 3/4 kostki margaryny 2 łyżki cukru masa: 3 budynie waniliowe 3 szklanki mleka pól kostki margaryny dodatkowo: pół kg truskawek 2 galaretki truskawkowe Wykonanie: Do mąki dodajemy margarynę pokrojoną, jajko, i cukier. zagniatamy> ciasto. Wkładamy na pól godziny do lodówki. Po tym czasie> rozwałkowujemy, wylepiamy formę do tarty, nakłuwamy całe ciasto> widelcem, przykrywamy papierem do pieczenia, wysypujemy do obciązenia> groch, zapiekamy 15 minut w 170 st. Po tym czasie zabieramy papier z> grochem i zapiekamy jeszcze 15 minut.Studzimy. Gotujemy budynie z mlekiem. Studzimy, miksujemy na gładko z margaryną.> Wykładamy na spód od tarty. Truskawki kroimy wplastry, wykładamy na> masę budyniową, na wierzch wylewamy przygotowaną wg przepisu na> opakowaniu galaretkę.




4 komentarze:

  1. Widzisz przez twoje truskawkowe pyszności i ja się skusiłam poleciałam na rynek i kupiłam truskawki i też będę robić smakołyki :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. takie pyszności to ja lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tarta wygląda obłędnie przepysznie.

    OdpowiedzUsuń