wtorek, 15 grudnia 2015

PIZZA Z KURCZAKIEM

Święta świętami,przygotowania przygotowaniami... ale dzieci też upominają się o coś dobrego tylko dla nich. Przygotowałam więc pizzę. Pyszną, z serowym rantem. podałam ją na wspaniałej desce, którą otrzymałam od GRACIARNI - koniecznie zajrzyjcie do tej strony z duszą, rzeczy przepiękne!
 Składniki:
3,5 szkl mąki
1 szklanka ciepłej wody
1/2 kostki drożdży
1 łyżeczka cukru
1 łyżeczka soli
1/2 szklanki oleju
dodatki:
40 dag piersi z kurczaka
20 plastrów żółtego sera
pół puszki kukurydzy
pół puszki zielonego groszku
5 plastrów boczku wędzonego
1 opakowanie mozzarelli
zioła prowansalskie
przecier pomidorowy Krokus
Wykonanie:
*Z kilku łyżek mąki, połowy ciepłej wody, pokruszonych drożdży oraz cukru robimy zaczyn. 
*Pierś z kurczaka oprószamy solą i pieprzem. Obsmażamy na oleju.Osączamy
*Kiedy zaczyn podrośnie dodajemy go do mąki, wody, soli i oleju. Zagniatamy elastyczne ciasto. Rozwałkowujemy. 
*Na brzegi pizzy wykładamy pokrojony w paski żółty ser, zawijamy brzegi. 
*Na pozostałe ciasto wykładamy kilka łyżek przecieru, rozsmarowujemy. Układamy plastry żółtego sera, obok plastry mozzarelli, pomiędzy wykładamy osączonego kurczaka,plastry boczku, osączona kukurydzę, groszek, piórka cebuli, całość posypujemy ziołami prowansalskimi. Gotową zapiekamy ok 15 minut.
Przepis bierze udział w konkursie LAYMAN OD KUCHNI – BITWA NA PRZEPISY
http://www.layman.pl/bitwa-na-przepisy


31 komentarzy:

  1. Ale pyszności tutaj pokazujesz:-) Na następną pizzę wpraszam się do Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, zaraz wpadam do Was na tą pyszną kolacyjkę :)
    Cudna decha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam ale bym zjadła taką pizzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rany chyba zamówię dzisiaj bo oszaleję jak patrzę na to co zrobiłaś :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale narobiłaś mi smaku z tą pizzą:) Wygląda tak pyszne, że aż mi ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mam ochotę na twoją pizze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwykle jadam na cienkim cieście typowo włoskim, ale taką też bym chętnie zjadła. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię na mocno cienkim cieście, ale ta mi smakuje bardzo

      Usuń
  8. Oj pyszna taka pizza :) A ten rancik wypełniony serem to obłęd :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wygląda ta pizza :D

    OdpowiedzUsuń
  10. domowa pizza zawsze i wszędzie :) dawaj adres :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj wiem coś o tym. Przygotowania do świat ale też coś pysznego warto zjeść. Twoja pizza super pomysł u mnie też szybkie hamburgery domowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż ma się ochotę taką domową pizzę już od razu robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. niebezpiecznie byki tutaj wejść o tej godzinie ... wygląda pysznie .

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorowo i na pewno smacznie :)

    OdpowiedzUsuń