poniedziałek, 28 kwietnia 2014

SAŁATKA Z ZIARNAMI I ORZESZKAMI PINII

Jak grillowanie to też czas na pyszne chrupkie sałatki i surówki, ja dziś proponuję taką ze świeżymi warzywami, fetą, pestkami słonecznika, dyni,orzeszkami pinia. Przepyszna! Świetnie smakuje tez do czosnkowej bagietki jako samodzielne danie

Składniki:
opakowanie mieszanki sałat z rukolą
15 kostek sera feta
op. chrupiącej sałatki Bakalland- prażony mix:słonecznik,dynia,pinia
15 pomidorków koktajlowych
pęczek rzodkiewki
garść kiełków lucerny
sos:
3 łyżki oliwy z oliwek
2 łyżki soku z cytryny
pieprz czarny sól morska ziołowa Kamis

Wykonanie:
Do salaterki przekładamy sałaty, rzodkiewki pokrojone  w plasterki, połówki pomidorków koktajlowych, kiełki lucerny, dodajemy kostki fety i mieszankę Bakalland. Wszystko polewamy sosem, delikatnie mieszamy.


Mieszanka Chrupiąca sałatka okazała się strzałem w 10! Świetne zestawienie dzięki któremu sałatka baaardzo zyskuje. Jak dla mnie połaczenie bomba. 
Zapraszam na funpage Bakalland na fb:
https://www.facebook.com/BakallandSA?fref=ts

4 komentarze:

  1. Też bardzo lubię bakali baka-land. Mają dobre i smaczne produkty .

    OdpowiedzUsuń
  2. nie widziałam jeszcze tej mieszani do sałatek, a widzę że to bardzo ciekawa sprawa :) sałatka pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie zdrowe sałatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pycha 😊 tylko zamiast samej rzodkiewki dałam kiełki rzodkiewki

    OdpowiedzUsuń