środa, 23 kwietnia 2014

ZUPA KREM ZE SZPARAGÓW

Lubicie wiosnę? ja lubię..i to bardzo, a szczególnie czas kiedy w sklepie pojawiają się szparagi..uwielbiam!

Składniki:
3l bulionu warzywnego
5 zimniaków
1 marchew
1 cebula
zielona część z pora
peczek szparagów,ok.10 sztuk
só,pieprz Kamis
2 ząbki czosnku
łyżeczka ziól prowansalskich Kamis


Wykonanie:
Ziemniaki kroimy w kosteczkę,cebule obieramy,odcinany zielona część pora_wszystko zalewamy woda,doprawiamy.Gotujemy ok.20 minut.Dodajemy pokrojone n amniejsze kawałeczki szparagi.Gotujemy jeszcze 15 minut.Gotową zupke belnderujemy,dodajemy przeciśniety przez praskę czosnek,doprawiamy sola,pieprzem i ziołami prowansalskimi.

4 komentarze:

  1. wstyd się przyznać, ale jeszcze nic nie robiłam ze szparagów, a ta zupka wygląda bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś robiłam zupę ze szparagów. Delikatna w smaku wyszła , to był mój debiut ale jestem zadowolona . Twoja też na pewno smaczna jest .

    OdpowiedzUsuń