poniedziałek, 28 kwietnia 2014

TROSZKĘ INNY RABARBAREK

Jak pojawia się sezon na rabarbar to musi być też on- kompocik rabarbarowy. To wspomnienie dzieciństwa pewnie każdego z Nas :) Ja czasem zmieniam jego smak, ale też jet pysznie...

Składniki:
3 jabłka
2litry wody
pęczek rabarbaru(ok.10 łodyzek)
pół cytryny
3 gałązki mięty
cukier cytrynowy-do smaku,ja sypię 4 łyżki

Wykonanie:
Rabarbar kroimy, jabłka obieramy,kroimy w cwiartki, wrzucamy do garnka zwodą. Zagotowujemy. Dosypujemy cukier, mieszamy, wrzucamy listki miety, dodajemy sok z cytryny. Gotujemy ok.5 minut, Przelewamy do dzbanka, chłodzimy.


3 komentarze:

  1. Jako dziecko uwielbiałam kompot z rabarbaru . Moja babcia często robiła . Przypomniałaś mi smaki dzieciństwa dziękuje .

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam i sama robię do dziś :) Z dodatkiem mięty musi być pyszny

    OdpowiedzUsuń
  3. taki kompocik jest pyszny :)

    OdpowiedzUsuń