sobota, 26 lipca 2014

GOFRY Z CUKREM

Jak moi synowie mają ochotę na takie zwykłe nieudziwniane gofry to robię im właśnie takie
 Składniki:
kostka masła 20 dag cukru 2 opakowania cukru waniliowego 5 jajek pól kg mąki 2 łyżeczki proszku do pieczenia 350 ml mleka
Wykonanie:
Jajka ucieramy na pianę. Dodajemy cukier, cukier waniliowy,a następnie dobrze mieszamy. Dodajemy rozpuszczone ostudzone masło, proszek do pieczenia, mieszamy. Stopniowo dodajemy mąkę i mleko na zmianę. Dobrze miksujemy az do gładkości ciasta. Pieczemy na rumiano.

6 komentarzy:

  1. Oj kusisz, kusisz....wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam :-) Martuś my bardzo lubimy gofry :-) najlepszy deser. Pamiętam, że jako dziecko je uwielbiałam i zawsze prosiłam mamę, aby mi je zrobiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w domu wszyscy lubimy gofry, najbardziej z dżemem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak dawno nie robiłam gofrów. Chyba teraz ja je zrobię .

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bardzo lubię gofry i moje dzieci również więc często im robię, następnym razem zrobię z twojego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na weekend będę próbowała z tego przepisu gofry:),jak coś napiszę jak smakowały,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń