sobota, 14 marca 2015

KONKURS Z SEMCO



W mojej kuchni używam oleje tłoczone na zimno.Dziś zapraszam więc Was ma konkurs organizowany wspólnie  z firmą Semco- producentem olejów zawierających NNKT (nienasycone kwasy tłuszczowe), w tym wiesiołka, ogórecznika, zarodków pszenicy i pestki czarnej porzeczki. Ponadto tłoczą len, lniankę, konopie, ostropest itp.
Zadaniem konkursowym będzie odwiedzenie strony sponsora: SEMCO, przeglądnięcie ich asortymentu i przygotowanie dania z użyciem dowolnego oleju.Olej ten musi być wymieniony w składnikach dania. Może to być sałatka, może być danie obiadowe, przystawka. Pozostawiamy to waszej wyobraźni kulinarnej.
Nagrodami będą 3 zestawy olei  w skład których wejdą 3 butelki oleju:lniany, rydzowy i rzepakowy( zdjęcie nagród poniżej).
Warunki:
*Jeśli posiadasz facebook:
-polub stronę sponsora:SEMCO   
- Miło mi będzie jak polubisz też fanpage mojego bloga:
Z Majeczką w kuchni
*Miło mi będzie jak zaobserwujesz mojego bloga w Google
*W komentarzu do tego posta wpisz jako kto polubiono fb,ewentualnie jako kto obserwujesz bloga
*Zgłoszenia przysyłajcie na maila: majka190382@o2.pl. Czekam na przepisy razem ze zdjęciem dania
*Wszystkie zgłoszenia trafią do albumu konkursowego na moim fanpagu na fb.
1.Konkurs trwa od dziś tj.14.03- 27.03.2015. Wyniki ogłoszę w ciagu 3 dni od zakończenia konkursu.
2.Organizatorem konkursu jest blog Z MAJECZKĄ W KUCHNI
3. Sponsorem nagród jest firma SEMCO
4.Nagrody wyśle sponsor w ciągu 14 dni od otrzymania danych kontaktowych.
5.Wysyłka nagród tylko na terenie Polski
6. Biorąc udział w  konkursie wyrażasz zgodę na ewentualne zaprezentowanie dania na fanpagu mojego bloga na fb, na stronie sponsora i stronie mojego bloga. 
7. Każdy uczestnik może nadesłać max. 2 zgłoszenia

24 komentarze:

  1. Super, biorę udział, a mam pytanie ile można przepisów zgłosić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa, już Marzenko dopisałam pkt do warunków konkursu

      Usuń
  2. zdrowe oleje to skarb w kuchni:) chętnie pomyślę nad przepisem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy konkurs, muszę pogadać z współautorką bloga, może uda nam się wziąć udział ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak wspolautorka nie zechce zapraszam cie sama, to nie jest konkurs koniecznie dla blogerów ;)

      Usuń
  4. Jak tylko znajdę chwilkę to coś przyrządzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Próbowałam ich oleju. Najbardziej przypadł mi rzepakowy .

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wysłałam zgłoszenie, polubiłam jako Natalia H:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały konkurs. Udział wziełam. Lubię jako Milena Capiga. Pozdrawiam serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Martuniu wysłane:-) Lubię jako Wioleta Szczepańska:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Polubiałam jako Beata Kuśmirek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Polubiłam na FB jako Bogusia Ła, zgłoszenie wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. polubiłam jako Anna Bratek

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny konkurs, już wysłałam zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń