piątek, 6 lutego 2015

PODLASKA SAŁATKA Z SEREM KORYCIŃSKIM

Jak na pewno wszyscy czytelnicy mojego bloga sałatki i surówki uwielbiam,stąd też często o nich wpisy. Dal mnie taka porcja zastępuje np kolację a czasem nawet i obiad, samo zdrowie. Ta powstała z wykorzystaniem sera korycińskiego swojskiego pani Czesławy Zarzeckiej.
 Składniki:
miks sałat z roszponką
10 pomidorków koktajlowych
1 duży plaster sera korycińskiego 
dresing polski:
3 łyżki oleju
3 łyżki wody
gałązka koperku
gałązka pietruszki
sól,pieprz
Wykonanie:
Miks sałat wykładamy do salaterki. Pomidorki przekrawamy na połówki, wykładamy na sałatę. 
Ser kroimy w małe kostki, wykładamy na sałatę. Olej mieszamy z wodą, dodajemy posiekany 
drobno koperek i pietruszkę, doprawiamy solą i pieprzem. Polewamy nim sałatkę. Podajemy po
 ok 10 minutach jak smaki się przegryzą
 Zapraszam na stronę SER KORYCIŃSKI SWOJSKI  .
Dowiecie się tam wszystkiego na temat tego sera, a takze znajdziecie
inspiracje na jego  wykorzystanie 

31 komentarzy:

  1. kolacja w sam raz dla mnie:) no i ten ser.... Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z takim dobrym serem wszytko komponuje się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu się zgadzam, dla mnie on jest dobry do wszystkiego

      Usuń
  3. Ten ser to pewnie poezja..:) Ja go nie znam ale po wyglądzie to widać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pyszna sałatka, oczywiście z pysznym serkiem korycińskim.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno przepyszna sałatka!!! I ten serek... Mniammmm

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja kocham sałatki. http://fashiongirlslove1.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszna sałatka :-) bardzo mi ten serek smakuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja uwielbiam sałatki :) Z serem Korycińskim musi super smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sałatki zawsze jem. Czasami jak piszesz zastąpią obiad. Przede wszystkim są zdrowe. Twoja dzisiejsza propozycja/kompozycja jest świetna z tym serem....

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie salatki to rozkosz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam, uwielbiam takie salatki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka lekka i zdrowa. Ser bardzo fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Następny smakołyk dietetyczny jak ja to mówię . Fajne na przekąskę .

    OdpowiedzUsuń
  14. z chęcią spróbowałabym tej sałatki :)

    OdpowiedzUsuń