poniedziałek, 9 lutego 2015

3- CI POKAZ KULINARNY W PSS GRAJEWO

W sobotę 7 lutego miałam przyjemność po raz trzeci współprowadzić pokaz kulinarny w  jednym z sieci sklepów Gama w moim miescie.
Pomału już przywykłam do tych comiesięcznych spotkań i już nawet tęsknię za tą fajną atmosferą jaka tam panuje.
Dziękuję serdecznie jak zwykle pani prezes Barbarze Sulewskiej za wspaniale poprowadzone spotkanie, przesympatycznej pani Basi,pracownicy sklepu- która tego dnia pomagała mi przy dekorowaniu i roznoszeniu potraw do degustacji.Podziękowania też w stronę pana fotografa, który to wszystko dla Nas uwiecznił i dziś mogę się fotkami z Wami podzielić. A co dobrego jedliśmy?
Były domowe kulki raffaello, roladki z szynki z masą serowo jajeczną i nuggetsy z kurczaka w panierce z krakersów.Pokaz był również okazją do zaprezentowania nowych, ekskluzywnych produktów, dostępnych w niektórych sklepach SPOŁEM w Grajewie m.in.: aromatyczne herbatki marki TENSMAK, konfitury, przetwory domowe czy dodatki, takie jak musztardy i sosy, które są doskonałym sposobem na kulinarne urozmaicenie. Herbatka „Waniliowa namiętność” czy doskonała konfitura „Malina z kokosem” z pewnością uprzyjemni każde spotkanie. Może więc warto, szczególnie w walentynkowy wieczór, nadać wyjątkowy charakter wspólnym spotkaniom wzbogacając przygotowane potrawy o zaprezentowane na pokazie, naprawdę pyszne, dodatki. Było smacznie, wesoło, wszyscy chętnie próbowali przygotowanych dań. Nie obeszło się bez niespodzianek. Niektóre kuleczki rafaello przyniosły szczęście degustującym w postaci różnego rodzaju pomocy kuchennych oraz słodyczy. 
Zapraszam na fotorelację i stronę PSS GRAJEWO . 



30 komentarzy:

  1. My jak zwykle od razu poleciałybyśmy na słodkie kulki raffaello :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja chyba muszę kiedy wybrać się na taki pokaz do Grajewa..

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne przedsięwzięcie! Marto, świetnie wyglądasz w roli prowadzącej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pokaz :) a ja właśnie,, poznałam,, rodzinkę p. Sztabińskich w,, Prześlij przepis,, :)) też fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że kuleczki raffaello sie pojawią u Ciebie? Świetne spotkanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, zawsze wszystkie przepisy z pokazu mozna znalesc na moim blogu, ponieważ przepisy są moje, autorskie

      Usuń
  6. Szkoda, że nie w moim mieście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozglądaj sie i rób w swoim mieście ty, mozesz spróbować

      Usuń
  7. Bardzo żałuję, że Grajewo jest daleko ode mnie. Ale miło Cię widzieć Majeczko w takiej roli. Gratuluję i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, pisałam to już gdzieś wczęsniej, jak będziesz blisko, zapraszam :)

      Usuń
  8. Fajny pokaz, pyszne jedzonko :) Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna akcja , szkoda że u nas takich nie ma . Można skosztować fajne przysmaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna relacja, pyszności serwowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzenko za niedługo Cię w telewizji zobaczymy. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super pokaz, Marta robisz się coraz bardziej sławna super :)

    OdpowiedzUsuń