środa, 25 lutego 2015

SAŁATKA Z RUKOLĄ

Kto nie lubi rukoli, ten nie zrozumie...ja mogłabym zajadać się nią codziennie. często robię taka prostą sałateczkę, minimum składników, dominacja rukoli, pycha!
Składniki:
garść rukoli
kilka pomidorków koktajlowych
kilka kostek sera feta
pól czerwonej cebuli
2 łyżki Ziołowo MI! od Ziarenkowa
2 łyżki oleju lnianego SEMCO
Wykonanie:
Na talerz wykładamy rukolę, na niej układamy połówki pomidorków, krążki cebuli,
 kruszymy na to fetę, posypujemy ziarnami. Przyprawy mieszamy ze sobą, oprószamy 
sałatkę, polewamy olejem
Do przygotowania sałatki użyłam mieszanki ziarenek i przypraw ZIOŁOWO MI! z
 ZIARENKOWA 
 Do przygotowania sałatki uzyłam oleju lnianego SEMCO . Jest to olej 
roślinny o najwyższej zawartości kwasów tłuszczowych omega -3 i omega -6 
ca 67%,które jakos kładniki diety regulują poziom cholesterolu. Łyżka t
ego oleju zabezpiecza dzienne zapotrzebowanie organizmu w NNKT.Olej 
ten jest znakomitym dodatkiem do ziemniaków, kasz, pieczywa, sera, ryb, 
mięs, wszelkich warzywnych sałatek i surówek, a także składnik winegretu, 
majonezu czy dressingów.Zapraszam na stronę SEMCO gdzie dowiecie się 
jeszcze więcej ciekawostek na temat firmy i ich oferty.

31 komentarzy:

  1. Leciutka i bardzo smaczna sałateczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię rukolę. Przepis mi się podoba. Chętnie zjadłabym ale.... niestety leżę chora (wirus jelitówki mnie dopadł) i tylko patrzę na Wasze przepisy i ślinkę przełykam. Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu ja też pozdrawiam, wracaj szybciutko do zdrowia i ..garnków :)

      Usuń
  3. Zdrowa i dodająca energii sałateczka:-) PYCHA!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszna, pewnie te ziarenka dają dużo smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również, rukola do wszsytkiego ;) !

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię rukolę, wiec sałatka w sam raz dla mnie! Pysznie prezentuje się na talerzu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również bardzo lubię rukolę a sałatki jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najchętniej zgarnęłybyśmy te świetne ziarenka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię rukolę, choć kiedyś nie znosiłam. Smakuje mi nawet na chlebie z masłem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja kocham rukolę :D
    Mogłabym jeść i jeść i jeść nawet same liście :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też przepadam za rukolą. Sałatka bardzo smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. rukolę uwielbiam takie sałatki również :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię rukole ale wielką fanką jej nie jestem.Ziarenka bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko, jak ja rozumiem uwielbienie takich cudowności. Mogłabym je jeść codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szybka i smaczna taka jaka lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet mięsa nie potrzeba do takiej sałatki.

    OdpowiedzUsuń