wtorek, 17 lutego 2015

DOMOWA MIELONKA

Wiadomo nie od dziś, że wędlina przyrządzona w domu choć czasochłonna dużo lepiej smakuje.Zachęcam więc do domowego ich przygotowania. Ja używam szynkowaru firmy TRADISMAK .
 Składniki:
80 dag mięsa mielonego
sól peklowa 1 niepełna łyżka
3 łyżki przyprawy Natura Smak John
żelatyna 3 łyżki
Wykonanie:
Do mięsa mielonego dodajemy sól, żelatynę i przyprawę. Dokładnie mieszamy.
Mięso przekładamy do foliowego woreczka, Umieszczamy w szynkowarze na dwa
dni, po tym czasie parzymy w garnku z wodą przez 60 minut. Woda musi
tylko bąblować, nie wrzeć.

33 komentarze:

  1. Taką bym zjadła, ale nie mam szynkowaru :-( to chociaż się poczęstuję. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym nie pogardziła kilkoma plasterkami:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Domowa mielonka... Z braku szynkowara robimy mielonkę w słoikach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupnej wędliny z zasady nie kupuję ale taką domową to bym chętnie zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jem takich specjałów (ogólnie za mięsem itp, to ja średnio), ale wygląda dość ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O, i ogóreczek na przegryzkę xD Wiesz co smakuje najlepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, jak ja bym chciała taki szynkowar, taka mieloneczka musi być pyszna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiedziałbym kiedy skończyć - nie mam hamulca na domowe wyroby:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brak szynkowa=brak mielonki i innych domowych mięsiwek:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam!!! Bardzo smakowicie wygląda!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez czasami lubię zrobić dla rodziny domową wędlinę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. apetyczna mielonka, sklepowych nie kupuję ze względu na skład, ale taką domową zajadałbym z wielką przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  13. Domowe zawsze lepsze :) Całe szczęście, że nie dziele komputera z moim tatą, bo jakby znalazł ten przepis, to by pewnie co spotkanie jakieś z rodziną czy znajomymi robił :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No proszę Marta coraz bardziej mnie zaskakujesz . Twoje pomysły bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń