wtorek, 10 lutego 2015

SAŁATKA Z SUSZONYMI POMIDORAMI

Ostatnio coraz częściej na śniadanie przygotowuję sobie lekkie sałatki. Do tego chrupka opieczona bagietka czosnkowa, kubek herbaty i jest śniadanko. Sałatka taka sprawdzi się również do obiadu.
 Składniki:
opakowanie miks sałat z rukolą
1 zólta papryka
1/2 białej cebuli
6 suszonych pomidorów
2 plastry sera korycińskiego swojskiego Czesławy Zarzeckiej
sól,pieprz, zioła prowansalskie
olej lniany
Wykonanie:
Miks sałat wykładany na talerz, na nie pokrojoną w kostkę paprykę, cebulę w półpiórka, suszone pomidory pokrojone w małe kawałki oraz pokrojony w kostkę ser koryciński. Przyprawy mieszamy ze sobą w kubku, dodajemy olej ok. 2 łyżek, polewamy sałatkę. Podajemy po ok 15 inutach od przygotowania jak smaki się przegryzą.
Na stronie SER KORYCIŃSKI SWOJSKI przeczytacie dużo ciekawych rzeczy na temat powstawania tego pysznego sera, a także zapoznacie się z ofertą i cennikiem.

18 komentarzy:

  1. Ja też lubię sałatki. http://fashiongirlslove1.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. To mogę być w Twojej bandzie, bo też kocham sałatki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam że ten ser się wpasuje w sałatkę . Do tego dodatki i znakomita przekąska .

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjadłabym oj zjadła, bardzo lubię suszone pomidory. Fajny serek

    OdpowiedzUsuń
  5. Śniadanko musi być zawsze na słodko ale do obiadu taka sałatka jest bardzo mile widziana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czasem jem śniadania na słodko, ale to bardzo rzadko, raczej preferuję takie smaki

      Usuń
  6. taka sałatka idealna na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja chętnie zjadłabym taką sałatkę na obiad:) Uwielbiam połączenie sałaty i suszonych pomidorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często mam właśnie taki obiad, dla mnie wystarcza :)

      Usuń
  8. Aż mam ochotę na sałatkę :D

    OdpowiedzUsuń