poniedziałek, 23 lutego 2015

KURCZAKOWE KĄSKI W KRAKERSACH

Co podać małym drobiożercom, żeby zaspokoić głód i nie zanudzić monotonnością obiadów? Proponuję bardzo soczyste kąski z piersi kurczaka.
Składniki:
500 g piersi z kurczaka
przyprawa gyros
Marynata: 1 szklanka słodkiej smietany 30 %
4 lyzki majonezu
3 łyzki keczupu
3 ząbki czosnku
krakersy słone - opakowanie
Wykonanie:
Pierś z kurczaka kroimy w małe paseczki lub kwadraciki wg uznania.Posypujemy przyprawą gyros. Składniki marynaty mieszamy, dodajemy przecisnięty czosnek. Wkładamy piersi z kurczaka na noc.Na drugi dzień wyjmujemy z  marynaty, obtaczamy w pokruszonych krakersach. Pieczemy w piekarniku ok 1/2 godz 

34 komentarze:

  1. wow! świetne! myślę, że mój duży drobiożerca będzie zachwycony jak mu takie przyrządzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewnol mięsko jest niezwykle soczyste nawet długo po upieczeniu

      Usuń
  2. Muszę zrobić takie kąski, bo wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja rodzina preferuje dania drobiowe. Kąski wyglądaja bardzo apetycznie. Zjadłabym i na ciepło, i nawet na zimno. :)
    Pozdrawiam Martuniu, wreszcie mi się udało dodać koimentarz. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię dania z kurczaka. Przepis prosty i zapowiada się smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny pomysł, trafiłaś idealnie w moje smaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Martuś uwielbiam takie kawałki kurczaka, też tak robię :-) pyszności :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do tego sos czosnkowy, surówka i pyszny obiadek mamy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wykorzystanie krakersów :D To musi naprawdę ciekawie smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze zrobić takie z krakersami dla młodego :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. o właśnie coś takiego chciałam zrobić na zjazd u mnie. Dzięki z przepis! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale patent ! Podoba mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. też czasami tak robię, sa bardzo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy pomysł . Ciekawe jaki maja smak .

    OdpowiedzUsuń