piątek, 27 lutego 2015

ŚLEDZIE W ŚMIETANIE

Naszła mnie chęć na śledzia. W smietanie, z jabłuszkiem, z cebulką. Kto mnie zna ten wie, że moje zachcianki muszą być spełnione ! A te związane z jedzeniem tym bardziej, nie ma poczekaj...Więc śledzik jest :)
Składniki:
1/2 kg płatów śledziowych solonych
1 szklanka smietany 18 %
sól,pieprz
1 cebula
1 jabłko
Wykonanie:
Płaty śledziowe moczymy ok godziny. Po tym czasie osączamy, kroimy na mniejsze kawałki.Jabłko ścieramy na tarce o dużych oczkach, cebulę siekamy. Do śmietany dodajemy jabłko i cebulę, doprawiamy do smaku solą i pieprzem. Zalewamy sledzie. Najlepsze na drugi dzień.

31 komentarzy:

  1. takie śledzie to ja bardzo lubię, są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już mam pomysł na obiad. Dziękuję i polecam się :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ty chyba masz jak ja, jak zobaczę to koniecznie muszę zrobić...i już !

      Usuń
  3. Tez takie uwielbiam, tylko dodaję jeszcze ogórka kiszonego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne! Świetnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham, kocham, kocham ŚLEDZIE!

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam! to jest smak, którego szukam, lecę po śledzie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam, u mnie dodajemy jeszcze ogóreki kiszone :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takiego śledzika i czasami go przygotowuję :) Twój pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje ulubione, też takie robię i są przepyszne. Polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śledzik w śmietanie to popisowe danie naszej babci :) Nieodłączny element każdego rodzinnego święta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie śledziki, pyszotka !
    Ja dziś też jadłam, ale takie w occie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Cos co uwielbiam ;) jest przepyszne

    OdpowiedzUsuń
  13. Śledź pod każdą postacią . Mniam

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam śledzie. Niedawno jadłam również z jabłuszkiem. Tak więc też moje marzenia spełniałam :) Teraz znów ślinka mi leci :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Może być śledzik i coś do śledzika. :)

    OdpowiedzUsuń