poniedziałek, 2 lutego 2015

PIERSI Z KURCZAKA W SOSIE ŚMIETANOWO BROKUŁOWYM

Bardzo syte, pyszne danie obiadowe. Szybko się je robi,a  to wielki plus, szczególnie jak nie mamy dużo czasu na gotowanie.
Składniki:
2 szkl makaronu świderki 
 50 dag piersi z kurczaka
1/2 szkl bulionu
1 brokuł
1,5 szklanki śmietany 30 % Mlekovita
2 serki topione naturalne trójkąciki z Mlekovity
sól,pieprz
Wykonanie:
Makaron gotujemy al dente, odsączamy. Brokuł dzielimy na rózyczki, gotujemy w osolonej wodzie na póltwardo,Pierś z kurczaka oprószamy przyprawą do gyrosa, obsmażamy na patelni. Kiedy się zrumienią dodajemy bulion, wlewamy śmietankę oraz wrzucamy serki. Na małym ogniu redukujemy sos, który zacznie gęstnieć. Dokładamy brokuła i makaron, doprawiamy solą i pieprzem, mieszajac chwilkę podsmażamy. 
Do przygotowania dania użyłam makaronu świderki MAKARONY POLSKIE . Zapraszam serdecznie na ich stronę, gdzie znajdziecie wszystkie dostępne produkty i ciekawostki.
 Do przygotowania dania użyłam śmietany i serków topionych z Mlekovity. Zapraszam na ich stronę, wystarczy KLIK

33 komentarze:

  1. Posmakowałoby mnie, wiem to! Lubię brokuły w serowym sosie, a do tego makaron i kurczak - cały obiad w kilka minut gotowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię to danie, robię podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe i smaczne danie. Głodna się robię kiedy patrze na twoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz spróbować i zrobic Asiu, napewno nie pożałujesz

      Usuń
  4. Zamiast sera topionego my byśmy tam widziały ser pleśniowy :D Pyszne danie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem dodaję tez pleśniowy, różnie wedle humoru :)

      Usuń
  5. Pyszne danie. Makarony wprost uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny obiadek, brokuł i kurczak czego chcieć więcej, bardzo lubię takie lekkie i szybkie obiady.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie dania lubią, szybkie i smaczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ile tego bulionu ? I czy ta śmietanka musi być 30 a nie mogła bym urzyć np 12 lub ewentualnie 18 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Skąd nagle bulion skoro w składnikach go nie ma. Przeczytałam składniki, zaczęłam gotować i zonk. Bulionu nie ma i stoję.

      Usuń
    2. Jeśli nie ma bulionu można tez podlać wodą przegotowaną, jedynie 1/2 szkl. Przepraszam za braki w przepisie, już dopisuję. Smietanka najlepsza 30 % ma fajny smak, nigdy nie robiłam z kwaśną 18 wiec sie nie wypowiem na ten temat

      Usuń
  9. Spróbowałem Pani połączenia świderków Omega Makaronów Polskich z sosem i jest rewelacyjna.
    Znalazłem u nich na stronie przepis na rurki ze szpinakiem z konfiturą cebulową i chrustem bekonowym. Jutro spróbuję sam zrobić. http://www.makaronypolskie.pl/przepis/195

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, cieszę się że probowałam Pan mojego przepisu no i że posmakowało

      Usuń
  10. Bardzo sycące jedzenie warto wypróbowac:)

    OdpowiedzUsuń
  11. To danie od dzisiaj będzie u mnie gościło na stole,ten smak przepyszne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Od jakiegoś czasu wymyśliłam że trzeba jakoś urozmaicić nasze stałe menu obiadowe i powstał pomysł na to danie, potrzebny był tylko przepis. A od czego jest internet �� I tak tub trafiłam. Bardzo dziękuję za przepis. Juz wypróbowałam i danie jest super �� Łatwe i szybkie w przygotowaniu. Koszt też nie wielki. Wszystkim domownikom bardzo smakuje wiec na stałe zagości w naszym menu ��
    Dziękuję ��

    OdpowiedzUsuń
  13. szybko i pysznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam
    Jakiś inny serek topiony byś poleciła do tego dania, bo tego z przepisu nie moge znaleźć w sklepie

    OdpowiedzUsuń
  15. To jeszcze jedno pytanie ile gramów powinien mieć taki serek ?
    ;))

    OdpowiedzUsuń