piątek, 13 lutego 2015

MORSZCZUK W SOSIE ŚMIETANOWO KOPERKOWYM

Jak to w piątek bywa dobra ryba to podstawa ;) Zapraszam na pieczonego morszczuka w jeszcze lepszym sosie
 Składniki:
pół kg filetu z morszczuka sól,pieprz, słodka i ostra papryka olej rydzowy Semco szklanka smietany 30 % pęczek koperku sól,pieprz szczypta suszonych warzyw Wykonanie:
Filet z moszczuka oprószamy solą, pieprzem , słodką i ostrą papryką. Układamy na blasze do pieczenia, podpiekamy ok 20 minut. Po 10 minutach od rozpoczecia pieczenia skrapiamy olejem rydzowym, zeby nie było suche. Do garnuszka wlewamy smietanę, dorzucamy posiekany koperek. Doprawiamy solą,pieprzem ,suszonymi warzywami. Czekamy aż sos zg,ęstnie je często mieszając . Podajemy rybę na sosie .
 Przepis bierze udział w konkursie LAYMAN OD KUCHNI – BITWA NA PRZEPISY
http://www.layman.pl/bitwa-na-przepisy
Do przygotowania tej ryby użyłam oleju tłoczonego na zimno- rydzowego.Posiada on jasnożółtą barwę i charakterystyczny smak i zapach, który bardzo mi się spodobał. Zawiera wielką ilość ca 90% kwasów nienasyconych. Są to kwasy niezwykle korzystne dla diety i zdrowia człowieka.W 2009 został wpisany na listę produktów tradycyjnych jako Gwarantowana Tradycyjna Specjalność Unii Europejskiej.
Zapraszam na stronę SEMCO gdzie znajdziecie całą gamę produktów oraz cenne informacje na temat oleji produkowanych w firmie.

22 komentarze:

  1. Szczerze, to chyba morszczuka nigdy nie jadłyśmy. Póki co, to łosoś i pstrąg tęczowy jest naszym pionierem wśród ryb :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam! Z wielka chęcią bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rybki są cudowne, kocham jeść pod każdą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna na piątkowy obiad :) dawno nie jadłam ryby z takim sosem pycha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja robię tak rózne ryby,w sezonie kiedy mąż przynois seiżo złowione, często tak lina podaję

      Usuń
  5. I u Ciebie dziś rybka ;) Zdrowo i pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna rybka , kusi mnie normalnie . Ciekawe jak smakuje olej rydzowy .

    OdpowiedzUsuń
  7. Rybka - oj kto jej nie lubi? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno by się kilku takich znalazło co nie lubią, ja uwielbiam

      Usuń
  8. Taki sosik do rybki jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. taki obiadek to ja bym z chęcią zjadła :)

    OdpowiedzUsuń