wtorek, 10 lutego 2015

SPAGHETTI PO WŁOSKU

Naszła mnie chęc na spaghetti, a że miałam w domu prawdziwy parmezan prosto z Włoch, musiałam go wykorzystać. Pycha!!!
 Składniki:
garść makaronu spaghetti razowy z pełnego ziarna Makarony Polskie
1/2 kg mięsa mielonego
puszka pomidorów 
1/2 małego koncentratu pomidorowego
1/2 szklanki bulionu warzywnego
suszona bazyli, pomidory,czosnek- 3 łyzki
sól,pieprz so smaku
parmezan
Wykonanie:
Makaron gotujemy al dente. Mięso mielone przesmażamy na oleju, dodajemy pomidory z puszki, koncentrat,dolewamy bulion  dodajemy przyprawy. Podsmażamy ok 10 minut, po tym czasie wykładamy mięso na makaron, na wierzch starkowujemy parmezan,dekorujemy tez płatkami parmezanu.
W ORYGINALE DOPRAWIAMY ŚWIEŻĄ BAZYLIĘ, JA NIESTETY Z POWODU JEJ BRAKU UŻYŁAM SUSZONEJ
Do wykonania spaghetti użyłam makaronu razowego do spaghetti MAKARONY POLSKIE

41 komentarzy:

  1. Na takie spaghetti to ja pierwsza chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ma się oryginalny parmezan to musiało być prawdziwe włoskie danie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie to pyszne, mamma mia! i ten parmezan, oj zjadłabym:)

    OdpowiedzUsuń
  4. achhh zazdroszczę! musiało być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam makron i mogę go jeść zawsze. Pyszności Martuś :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat dzisiaj miałam spaghetti i skład bardzo podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na samą myśl o spaghetti burczy mi w brzuszku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja miałam dziś spaghetti ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię spaghetti, z prawdziwym parmezanem dopiero musi pysznie smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Makarony - szybkie danie a jskie pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja takiego prawdziwego spaghetti z mięsem to chyba jeszcze nigdy nie jadłam... Zawsze robię je z warzywami i z soczewicą, a zamiast parmezanu, jeśli dodaję jakiś ser to wolę mozzarellę :P Ale Twoje danie wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wczoraj miałam spaghetti z mięsnymi kuleczkami:)ale się zgrałyśmy w czasie haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie czasem patrzę ze robimy podobne rzeczy :)

      Usuń
  13. Uwielbiam spaghetti, ja tylko będę miała dzień wolny od diety, na pewni się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pysznie... to musiała być prawdziwa uczta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że niedawno jadłem, bo bym zazdrościł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy mogę prosić odrobinkę? :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Z prawdziwym włoskim parmezanem smakuje najlepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię mięsko mielone w sosie , a z makaronem to już ful wypas .

    OdpowiedzUsuń
  19. Na takie spaghetti też bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam spaghetti, a takie są moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń