środa, 18 lutego 2015

ŚLEDZIE Z SUSZONYMI POMIDORAMI

Dziś sucha środa, w moim domu obchodzimy postnie ten dzień, także dzieci w tym dniu delektują się smakiem śledzika. Aby nie nudzić już wszystkich śledziem w oleju, dziś podaję z suszonymi pomidorami. Aromatyczne i pyszne, szczerze polecam!
 Składniki:
1/2 kg płatów śledziowych
8 suszonych pomidorów
1/2 szklanki oleju z osączenia pomidorków
1/2 szklanki oleju 
1 cebula
1 łyżeczka ziół prowansalskich
Wykonanie:
Płaty śledziowe moczymy przez godzinę w zimnej wodzie. Do miseczki układamy troszke pokrojonych w paski pomidorów, pokrojonej w piórki cebuli, wykładamy część pokrojonych w paski śledzi. Na to znów pomidorki, cebulę, znów śledzie. Posypujemy ziołami, przemieszamy delikatnie. Wlewamy oba oleje. Odstawiamy na kilka godzin do przegryzienia się smaków. Najsmaczniejsze po 24 godz

27 komentarzy:

  1. Ale mi smaka robisz. U mnie dziś ser biały, ryba, jajka. Śledzie mi wykupili ;(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraqz już wiem że dla Ciebie to musiała być trauma :(

      Usuń
  2. Ale mi smaka robisz. U mnie dziś ser biały, ryba, jajka. Śledzie mi wykupili ;(.

    OdpowiedzUsuń
  3. My też takie jadamy i są pyszne.Na środę w sam raz :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham śledzie i kocham suszone pomidory! jak dla mnie para idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z suszonymi pomidorami nigdy nie próbowałam. Przepyszne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie śledzie z suszonymi pomidorami to ulubione mojego męża. Ale pysznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszne sledziki, uwielbiam takie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię śledziki, ale z suszonymi pomidorami jeszcze nie próbowałam. Pysznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  9. śledzik z suszonymi pomidorami to idealna propozycja na dzisiejszy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszne :) U mnie dzisiaj śledzik pod pierzynką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie "śledziowe" dni zawsze były dla nas traumą :P Ale doszłyśmy do takiego stanu, że jak się wszystko przegryzie dużą ilością ziemniaków to damy radę zjeść ten obiad :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Śledzie, kto ich nie lubi, ja wręcz przepadam za nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny śledzie. Proste , a zarazem smaczne .

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę kiedyś spróbować takiego połączenia :)

    OdpowiedzUsuń